♥ نگار ♥
دیروز با دوس دخترم دعوام شد
.
.
.
بعد از یه ساعت مسیج داد: بیا همه چیو از نو شروع کنیم ...
.
.
.
.
.
.منم ج دادم: ASL PLZ
.
.
.
بعد از یه ساعت مسیج داد: بیا همه چیو از نو شروع کنیم ...
.
.
.
.
.
.منم ج دادم: ASL PLZ










