♥ نگار ♥
دلم یکیو میخواد سرمو بذارم رو شونه های مردونش
از دنیا شکایت کنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط4شونه
قد180یابیشتر
سینه ها سپر
دوربازو50
بوی ادکلنشم تلخ وسرد
دیگه همیناباشه فکرکنم بتونم حرف بزنم...
♥ نگار ♥
طرف می خواد بمیره وصیت می کنه سی سال برام نماز صبح و مغرب و عشا بخونید.
ازش می پرسن پس نماز ظهر و عصر چی؟
گفت: نمی خواد اونو تو اداره خوندم!!!!..
♥ نگار ♥
می گویند قانون است
که...
.
زن بنشیند
تا مرد نازش را بکشد !
زن کم باشد تا مرد بماند
می گویند مرد ها پررو می شوند
از شنیدنِ دوستت دارم
من اما می گویم :
.
این قانون ها مفت هم نمی ارزد
این ها قانون نیست اصلا !
این ها یک مشت غرورهایِ ظریف است
که بعضی ها
چاشنیِ بی مهری اشان می کنند
آنقدر درگیرِ این خزعبلات شده ایم
که هرچیزی غیر از این ها را
رویا می پنداریم
نه جانم !
صاف و ساده و صمیمی بودن
رویا نیست !
حقیقتیست که ما قایمش کرده ایم
برایِ خاطرِ خیالاتِ باطلِ خودمان !
.
مرد و زن ندارد !
به نقطه ی" مـــــــــــــا شدن" که رسیدی ،
شورانگیز ترین باش
برایِ عاشقانه هایت !
میانِ جمع رویش را ببوس
میانِ مردم فریاد بزن
دوستت دارم