یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 18:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم طرف انقدر تند تند نماز می خونده

فرشته ها از خدا درخواست ویدیو چک کردن !!!!!!!!!!!

:)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ســریآل مــدینه اســت دیــگـر
.
.
.
.
.
.
.
گــآهـی دوســت دآرد نــیم ســآعــت از فــیلـم رآ آمــوزش اریــگــآمــی(کــآغذ و تـآ) دهــد تـآ اوقــآت فــرآغــتمآن بــه بطــآلت نــگذرد >_<
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم یکیو میخواد سرمو بذارم رو شونه های مردونش
از دنیا شکایت کنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط4شونه

قد180یابیشتر

سینه ها سپر

دوربازو50

بوی ادکلنشم تلخ وسرد

دیگه همیناباشه فکرکنم بتونم حرف بزنم...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف می خواد بمیره وصیت می کنه سی سال برام نماز صبح و مغرب و عشا بخونید.
ازش می پرسن پس نماز ظهر و عصر چی؟
گفت: نمی خواد اونو تو اداره خوندم!!!!..
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه لذتی داره صبح بلند بشی
ببینی یه نامه به آینه ی میزآرایشت چسبیده شده :
سلام دلیلِ زندگیم !
صبحِ قشنگت بخیر ..
پاشو وسایلو جمع کن می خوایم بریم سفر،چمدون به سلیقه ی خودت برام لباس بزار
شب پرواز داریم..
نمی گم کجا که غافلگیر شی
راستی
قربونِ چشمات برم که الان متعجبه و می دونم اگه اونجا بودم
جیغ می زدی بغلم می کردی، تا رسیدم تحویلم بده!
دوست دارم همسفرِ زندگیم
.
.
.
.
.
.
.
فقط خواستم یاد آوری کنم لذت داره! وگرنه همچین شریک زندگی حتی در حد افسانه هم وجود نداره.به زندگیتون برسید :D :D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 13:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می گویند قانون است
که...
.
زن بنشیند
تا مرد نازش را بکشد !
زن کم باشد تا مرد بماند
می گویند مرد ها پررو می شوند
از شنیدنِ دوستت دارم
من اما می گویم :
.
این قانون ها مفت هم نمی ارزد
این ها قانون نیست اصلا !
این ها یک مشت غرورهایِ ظریف است
که بعضی ها
چاشنیِ بی مهری اشان می کنند
آنقدر درگیرِ این خزعبلات شده ایم
که هرچیزی غیر از این ها را
رویا می پنداریم
نه جانم !
صاف و ساده و صمیمی بودن
رویا نیست !
حقیقتیست که ما قایمش کرده ایم
برایِ خاطرِ خیالاتِ باطلِ خودمان !
.
مرد و زن ندارد !
به نقطه ی" مـــــــــــــا شدن" که رسیدی ،
شورانگیز ترین باش
برایِ عاشقانه هایت !
میانِ جمع رویش را ببوس
میانِ مردم فریاد بزن
دوستت دارم
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 13:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 13:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بـه سراغ من اگر میــــایی . . .
.
.
.

.
.
.
.
.
با یک کیلــــو زولبــیا بامیه ی تـــــــازه بیــا !!
ترجیــحا بـــامیش بیشتر بــاشه :نیشخند
چیه فکر کردی میخوام متن عاشقــانه بنویسم؟ :|
برو بــرادر من ، خواهر من!!ادم گشـــــنه چی میفهمه عاشقی چیه اخه
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 12:58
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ