یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اولین ضربه ی زندگیمو وقتی خوردم :

که از راه رسیدم و دیدم………….

مامان بزرگم داره با ادکلنی که داییم از انگلیس آورده پشه میکشه !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 12:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 12:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺮﮔﻢ ﯾﻪ LED ﺑﺰﺍﺭﯾﻦ ﺑﺎﻻﯼ ﻗﺒﺮﻡ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺳﻼﯾﺪ ﭘﺨﺶ ﮐﻨﯿﺪ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 12:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/03/20 - 12:55]
دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 12:33
+1
محمد
محمد


همه چیزهای ازدست رفته یک روزبرمیگردند....امادرست وقتی که یادمیگیریم چطوربدون انهازندگی کنیم.


دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 10:48
+4
metsonmeo2
metsonmeo2 (مسدود)
سلام. من metsonmeo2 هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 10:39
+2
محمد
محمد







با تـــــــو بودن ،



 



همیشه پر معناست بی تو روحم گرفته و تـــــــــنهاست با تو یک کاسه آب ،



یک دریـاســـــــت بی تو دردم ، به وســـــــــــــــــعت یک صحراست با تو بــــــــــــــودن همیشه پر معناست بی تو



، با غم ،


نه همچو کــــــــــــــــــــویر با تو یک غنچه ، دشتـــــــــــــــی از گلهاست با تو بودن همــــــــــــــیشه پر معناست ....

 


 


 



 



 




 





دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 09:09
+2
SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
سلام. من SADAF.SHAHLAI هستم، از اعضای جدید ... :)
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/20 - 00:06
+6
maryam
maryam
درسته امسال سال اسبه ...اما چیزی از خریت بعضی ها کم نمیکنه !!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 23:28
+4
maryam
maryam
خـــوب یــا بـــدشـــو نمـــیــــدونم
؛ولــی مــن ایــــنــــم …
حـداقـلــِـش ایــنه کـه ” صــــآدقــــانـــه” خـودم هــستــــم :
بــــرای رضـای کســی ” فــیــــلــم بــــازی ” نمی کـنـــم !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 21:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ