یافتن پست: #از

maryam
maryam
ﻧـﻪ ﻛـﺴـــﻲ ﻣـﺜــﻞِ ﺍﻭ ﻣـﻲ ﺷــﻮﺩ ,,,
ﻧـﻪ ﺧـﻮﺩﺵ ﻣـﺜــﻞِﻗـﺒــﻞ ...
ﺍﻭ ﺑـﯿـﺨـﯿــﺎﻝ ﻣـﻦ ﺷـﺪﻩ ﺍﺳـﺖ ,
ﻣـﻦ ﻫــﻢ ﺩﯾـﮕـــﺮ
ﺑـﯿـﻘـــﺮﺍﺭﺵ ﻧـﻤـﯿـﺸــﻮﻡ !...
ﺁﻏـﺎﺯ ﻓـﺮﺍﻣـﻮﺷـﯿـﻤـــﺍﻥ
ﻣـﺒـــﺎﺭﮎ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 10:57
+1
maryam
maryam

همه آرام گرفتند و شـب از نیـمه


گذشــت..


آنـــچه درخــواب نـرفت چــشم منــو



فــکر تــو بـــود....!!!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 10:54
+1
maryam
maryam
به مـــرگ گرفته ای مــرا تا به تبــی راضــی شــوم... کـــاش میدانستــی به مـــرگ راضـی ام... وقتــی که تـب میکنــم از دوری ات ...!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 23:29
+3
maryam
maryam
وقتی بودنت تنها نیازم باشه ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 23:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــامـاטּ ؟!


لحـافـ ـ مـטּ صـوُرتے بــوُد، چــرا سفـیـد شـده؟؟ !!


بـــالشم مثـل پنـبـــہ بــود،


چـــرا مثـل سنـگـ ـ شـده ؟؟ !!!



! بــابـا ؟!


تــو ڪہ میدونسـتے از تــاریڪے میتــرسم..



چـرا لـامپــو روشـטּ نڪردی؟


مـگـہ داره بـــاروטּ میــاد.. !!!؟؟



چــرا هـمـہ جــا بـوُی خـاڪ ـ میـده ؟؟




مـטּ ڪہ دیـروُز حـمــوم بــودم..



چــرا منـو شستـטּ ؟؟ !



عشـقم .. ؟!!!




چــرا گـریـہ میڪنے؟؟ ! : (


اروُم بــاش../!


مگـہ وقتـے زنـده بــوُدم ارزشــمـو فہـمیـدیــد؟!//.!


++

دلَـــــم اینــ روزُ میخـــــوآد../!: (‌
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده ، مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !
:))))))))))))))))))))))
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:30
+3
maryam
maryam

در سرزمــین من کــسی بوســـــــــــه فرانسوی بلد نـــــیست..


اینجا مـــــــــثل آلـــــــــمان پل عــــــــــشق ندارد….


از گل رز هلندی هم خبری نیستـــــــــ..



اینجا عـــــــــشق یعنی ایـــــــــنکه بخاطـــــــــر چشم های دور و برت


معشـــــــــوقـــــــــت را فـــــــــقط از پشـــــــــت گوشـــــــــی


بوســـــــــیده باشـــــــــی!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 21:11
+4
maryam
maryam

معلم : وقتی بزرگ بشی می خوای چه کار کنی ؟؟؟
پسر : عروسی
معلم : نخیر منظورم اینه که چی کاره می شی؟؟؟
پسر : داماد
معلم : منظورم اینه که وقتی بزرگ بشی چه کار می کنی ؟؟؟
پسر : زن می گیرم 
معلم : پسر جان ! وقتی بزرگ بشی برای پدر و مادرت چی کار می کنی؟؟؟
پسر : عروس میارم 
معلم : پسر جان ! پدر و مادرت در آینده از تو چی می خوان ؟؟؟ :|
پسر : نوه !!!!!!!!!!!
پسر است دیگر ... دلش زن می خواهد {-57-}
5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/18 - 17:26
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ