یافتن پست: #از

محمد
محمد

           خـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَدا….



اینقدر تو خودم ریختم ، که از سرمم گـَذشـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَتم….

دارم غـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَرق میشم …




دسـَـَـــَــــَتت کـــَـَــــــجاست!!!  

دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 21:14
+6
محمد
محمد

میرم یه جایی که رنگمم نبینی میرم

خودت گفتی که دیگه از تو ارامش نمیگیرم

                    خداحافظ عشق من

 

میرم نمیخوام عشقی رو که از ترحم باشه

میرم تا اونی رو که میخوای شاید پیدا شه

                    خداحافظ عشق من

 

میرم با گریه اما مبینم که تو می خندی

واست اسونه میدونم به یکّی دیگه دل میبندی

                    خداحافظ عشق من

 

ساکت و سرد و شکسته و داغونم

واسط فرقی نداره که میدونم

حس بین ما مرده 

منم همین روزا میمیرم.......


دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 21:09
+6
hamdzadeh
hamdzadeh
سلام. من hamdzadeh هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 19:26
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻳﺎﺩﺵ ﺑﺨﻴﺮ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﺭﻓﺘﻴﻢ ﻣﺸﻬﺪ ﺣﺮﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ
ﭘﺴﺮ داییم ﮐﺮﻣﺵ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺸﻴﻨﻴﻢ ﺭﻭ ﻭﻳﻠﭽﺮ !
ﻫﻤﻴﻦ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﻱ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻭﺭﺩﻳﻢ ﺭﻓﺘﻴﻢ ﺳﻤﺖ ﺣﺮﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ
ﭼﺸﻤﺘﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﺑﺪ ﻧﺒﻴﻨﻪ ﺣﻮﺍﺳﺵ ﻧﺒﻮﺩ ﮐﺠﺎﺱ
ﺍﺯ ﺭﻭﻱ ﻭﻳﻠﭽﺮ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﯾﺎﺩ ﭘﯿﺶ ﺑﻘﻴﻪ ﮐﻪ ﺩﻳﺪ ﻣﻠﺖ ﻳﺠﻮﺭﻱ ﻧﮕﺎﺵ ﻣﻴﮑﻨﻦ !
ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﻭﻳﻠﭽﺮ ! ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﻴﺪ ﺟﻪ ﻏﻠﻄﻲ ﮐﺮﺩﻩ !
ﻧﺎﻣﺮﺩﺍ ﺍﻣﻮﻥ ﻧﺪﺍﺩﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﻩ ﻓﻘﻂ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻣﻴﮑﺮﺩ ﺑﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭﺵ
ﮐﺎﺭﻱ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺷﻔﺎ ﮔﺮﻓﺘﻩ
ﭘﻴﺮﻫﻨﺷﻮ ﺗﻴﮑﻪ ﺗﻴﮑﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺧﺮﺵ ﻃﻮﺭﻱ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻭﻳﻠﭽﺮ ﺗﺎ ﻫﺘﻞ ﺭﻓﺘﻴﻢ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 17:26
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:47
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امتحان طیف سنجی مولکولی خر است:(
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/03/19 - 11:42]
13 دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:42
+7
maryam
maryam
قربونتون برم درازکی...علل خصوص نشستنکی!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:37
+6
maryam
maryam

یکی از معجزات دخترا اینه 
.
.
.
.
یه جور مخ پسره رو میزنن که پسره فک میکنه خودش مخ زده
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:12
+2
maryam
maryam
بعضی آدما یه جایی از روحت گیر میکنن
.
.
.
.
.
.
.
نه میشه قورتشون داد،نه میشه بالاشون آورد!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 11:03
+2
maryam
maryam
تو یک دختری…
لباس خوب بپوش !
برای خودت غذای خوب بپز !
خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !
برای خودت گاهی هدیه ای بخر !
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری ..
احساس سربلندی می کند
آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی کمتر به اشتباه اعتماد می کنی
یادت باشد ….
برای یک زن عزت نفس غوغا میکند…
دیدگاه  •   •   •  1393/03/19 - 10:59
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ