یافتن پست: #از

*elnaz* *
*elnaz* *

خــدایــــــــــا . . . .  


می دانم این روزها از دستم خسته ای


کمی صبر کن خوب می شوم...
بگذار باران بزند
دلم بگیرد
میروم زیر آسمانت
دستهایم را می سپارم به دستت
سرم را می گیرم به سمتت..
قلبم مالِ تو؛
اشک هایم که جاری شود،
می شوم همانی که دوست داری
پاک، استوار، امیدوار
بگذار باران بزند...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:55
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
انـدوه که از حــد بگــذرد  . . . .
جايش را مي‌دهد به يک بي‌‌اعتنايي مـزمـن؛
ديـگه مـهـم نـيـســت
بـودن يا نـبـودن؛
دوست داشتن يا نـداشتن؛
ديگه هیچ حسي تو رو به احساس کردن نمي کشاند،
در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق مي شـوی
و فقط نـگـاه ميکـنی
نـگــــــاه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:54
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

به سلامتی کسی که...

میدونه اعصـــاب نداری..!

میدونه حوصـــله نداری..!

میدونه بهونه میگیری بی دلیل..!

اما بازم میگه:
هنوزم مثل روز اول میخوامت...!!

تو یکی یه دونه منی

دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:42
+5
*elnaz* *
*elnaz* *


 این روزها...


تلخم!


تلخ...


تلخ می نویسم...


تلخ فکر می کنم...


این روزها...


دست برداشته ام از توجه بی وقفه به حضور آدم ها...!


پرهیز می کنم از ثبت وجودهایی که ماندگاری ندارند!


این روزها...


تلخ تر از همیشه...


از همه ی آدم ها بریده ام!



دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:35
+6
*elnaz* *
*elnaz* *

 دَر انتــِظـار ِ لـَبخــَند ِ یـک گـُنــجــِشک



روز را به شَـب بایــَــد رســـاند



هنوز بر این باوَرَم



که مـُعجــِزه چیزی بیشتر از 



....


دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:22
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

تنهایی قشنگترین حس دنیاست



چون برای داشتنش نیاز به “هیـــــچکـــــس” نداری .


دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:17
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بهش گفتم منو چقدر دوست داری؟ گفت: اندازه جوهر خودکارم. گفتم خیلی نامردیه. آخه جوهر خودکارت که یه روز تموم میشه. یه لبخندی زد و گفت: خودکارم اصلا جوهر نداره!!!

{-33-} :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:17
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
این روزهــــا آلودگی انسانهـــــا از حدِ هشـــــدار گذشته است!!!


خدایــــــا کاش دنیا را برای چند روز هم که شده تعطیـــل میکردی...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:08
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
نـــگـــاه کــــن

بـــــاران هـــــم از پنـــجـــره می گــــریـــزد

وآواز تـــنــــهایــــی را

بــــه رخ پــــنـــجــــره مـــی کشـــد

ورقــــصــــان مــــی رود

امــــا صــــدای بــــــاران

هــــمــیشـــــه بـــــا پــــنــجــــره مـــــی مـــــانــــد
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:03
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

✘کــــاشــــ میـــ شــــد✘
✘روبـــروی پنجــــره ای نیمــــه بــــاز✘
✘که نســـــیمی خنــــک هدیــــه می دهــــد✘
✘گذشتــــه را دفــــن کـــرد✘
✘لحظـــــاتی را شـــــاد شــــد✘
✘آرامـــــ نشـــــست✘
✘و مرگـــــــــــــــــ را در فنـــــجانی زیبـــــا✘
✘ســــرکـــــــشید...✘

دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ