*elnaz* *
انـدوه که از حــد بگــذرد . . . .
جايش را ميدهد به يک بياعتنايي مـزمـن؛
ديـگه مـهـم نـيـســت
بـودن يا نـبـودن؛
دوست داشتن يا نـداشتن؛
ديگه هیچ حسي تو رو به احساس کردن نمي کشاند،
در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق مي شـوی
و فقط نـگـاه ميکـنی
نـگــــــاه
*elnaz* *
به سلامتی کسی که...
میدونه اعصـــاب نداری..!
میدونه حوصـــله نداری..!
میدونه بهونه میگیری بی دلیل..!
اما بازم میگه: هنوزم مثل روز اول میخوامت...!!
تو یکی یه دونه منی
*elnaz* *
نـــگـــاه کــــن
بـــــاران هـــــم از پنـــجـــره می گــــریـــزد
وآواز تـــنــــهایــــی را
بــــه رخ پــــنـــجــــره مـــی کشـــد
ورقــــصــــان مــــی رود
امــــا صــــدای بــــــاران
هــــمــیشـــــه بـــــا پــــنــجــــره مـــــی مـــــانــــد