نه می دانـم نامش چیست ...
و نه می دانم چـه مے کند...
حتے خبرے از رنگ چشم هایش هـم ندارم...
رنگــ موهایش را نمے دانـــم ...
لبخندش را هــم ندیده ام ...
فقط می دانم که باید باشد و نیست ...
مرسی از دوستایی که موزیک رو گوش کردن و نظرشون رو چه حضوری چه تو مسیج گفتن
راستی 1 موزیک جدیدم تو راهِ که کلا راجع به خودم و شخصیتمِ که ایشالا بعد امتاحانا پخش میکنیم که ایشالا اونم خوشتون بیاد 3>