یافتن پست: #از

maryam
maryam
میگویند:آخر خنده گریه است.
بهانه ای جور کن
بخندم...!
بغض بدی در گلو دارم.
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:53
+7
maryam
maryam
من، از اين مني 

كه هر لحظه دلتنگ توست 

متنفرم....!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:51
+6
maryam
maryam
هستند کسانی که از شدت دلتنگی 
به کما رفته اند...
حرف نمیزنند...راه می روند...
نفس میکشند...ولی چیزی حس نمیکنند!
فقط فکر میکنند وفکر میکنند و
فکر میکنند...!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:47
+6
mohamad
mohamad
سلام. من mohamad هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 20:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وصیت کرده ام
قلبم را
به کسی شبیه خودم بدهند،
می خواهم بعد از مرگ هم
عاشقت بمانم

"کامران رسول زاده"
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 20:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﺯ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﻟﺐ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻭﺭﺯﺷﻪ ^_^

ﺑﺒﯿﻦ ﺗﭙﺶ ﻗﻠﺐ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺮﻩ ،

ﺁﺩﺭﻧﺎﻟﯿﻦ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺯﺍﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺧﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﭘﻤﭙﺎﮊ ﻣﯿﺸﻪ ،

ﺗﺎﺯﻩ ﻫﻢ ﺟﺬﺍﺏِ ﻫﻢ ﺍﺻﻼً ﺳﺨﺖ ﻧﯿﺴﺖ ؛

ﻗﺒﻮﻝ ﺩﺍﺭﯾﻦ ﻋـــﺂﺁﺁﯾـــﺂﺁﺁﺁ ...؟ !

ﺍﺻﺼﺼﻦ ﻋــﺂﺁﺩﻡ ﺑـﺎﺱ ﻭﺭﺯﺷﮑــــﺎﺭ ﺑﺎﺷـــﻪ ((
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 19:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی برای سلامتی وجلوگیری از ابتلابه زخم بستر مفید است !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 19:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 19:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



ایرانسل عزیز!
من صبح تا شبش کسی رو ندارم که بهش زنگ بزنم تو اومدی با هدیه دادن تماس رایگان
در شب نمک رو زخم ما بپاشی؟؟؟
برو از خدا بترس..



دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 19:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 18:58
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ