یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از دوستام تعریف میکرد:

سرِ اولین قراری كه با مخاطب خاصم داشتم حالم بد شد

واسه این كه بد قولی نشه داداش دو قولمو فرستادم...

توو این پنج سالی كه از زندگیه مشتركمون میگذره

همش میگه هیچی مثه قرار اولمون نمیشه!..:

دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو شب خواب میبینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته،

بیدار میشه میبینه زنش کنارش خوابیده میگه:

خاک تو سرم یادم رفت save کنم!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:45
+2
م.س
م.س
سلام. من م.س هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 23:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم / مهربونا / با معرفتا


ممنونم از همراهی و لایک و کامنت و پستهای قشنگتون


شبتون عالی با طعم پرتقالی
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/02/11 - 21:46]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عـزیـــــــــــزم واسـه کســی دوروئـی کن

کـه حـوصـــــــــــله هــمـون یه روتَــــــــــــــــم

داشــتــــــــه بـاشـــــــــــــه ...از قدیم میگفتن کوچیکتر اول باید سلام کنه...
امروزه اون کوچیکتره وقتی هم که چشم تو چشمش بشی
تا سلام نکنی٬انگار بهش بدهکاری...
بله اینه رسم زمونه که ما وقتی دهنمون پر بود و دیر سلام
میکردیم٬سیاه و کبودمون میکردن...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:34
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

هیچ چیز....

لذت بخش تر از این نیست که....

یک نفر احساست رو بفهمه....

بدون اینکه....

بخوای به زور بهش حالی کنی....

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ
ﻣﺜـﻞ ﺩی
ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ
ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ
ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــــــﺎﻥ
ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ
ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ
ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩ
ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــﺪنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــن
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:03
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ