یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻻﻳﻚ ﭼﻴﺴﺖ؟
.
.
.
.
.
.
ﺁﻣﭙﻮﻝ ﻛﻪ ﻧﻴﺴﺖ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﺍﺯﺵ ﻣﻲ ﺗﺮﺳﻲ .

ﺑﺰﻥ ﺑﺮﻩ ﺩﻳﮕﻪ ....

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ ﺗﻮﯼ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻠﻔﻨﺶ ﺑﮕﺮﺩﻡ

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﺻﻤﺪﯼ !

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻼﺵ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺍﺳﻤﯽ ﻧﯿﺴﺖ،

ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﻣﮕﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ ؟

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ،

ﺣﺎﻻ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﯾﻨﺎﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻮﺭﯼ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯽ ؟؟؟

ﺍﯾﻨﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﻓﺮﺍﻣﺮﺯﯼ !!! :| :| :|

ﺍﮔﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﯾﮑﯿﻮ ﺩﯾﺪﯾﻦ جلو حرم ﻧﺸﺴﺘﻪ

ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﻗﺎﺷﻖ ﺭﻭﯼ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﻪ

ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺮﺍﺵ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﺑﻬﺶ ﺳﻼﻡ ﮐﻨﯿﻦ ،

ﺍﻭﻥ ﻣﻨﻢ !

:|:|:|:|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کشکِـــ..!

عشق های امروز را چشیده ای دلبندم..؟

طعم کشک می دهند...!!

سراپا ادعایید گل من!

فرهاد هم اگر بود؛ به جای کندن بیستون مخ میزد احتمالا..!

شیرین دیگر شیرین نبود..!

شیرینی اش دل فرهاد را میزد قطعا..!

دیگر صدای تیشه نمیپیچید در شهر..احتمالا بوق اشغال

تلفن همراهش گوش ها را کر می کرد...!

طفلک عشق.....!

چقدر زجر می کشد از این شیرین فرهاد های قلابی...!

لطفا اسم هر احساسی را عشق نگذارید..!
عشق حرمت دارد !
حرمت عشق را بشناسید لطفا !

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا می‌ترسی ؟

چرا نیمه‌های شب‌ از خواب می‌پری ؟

مرگ، آن‌چه را که زندگی خواهی کرد

می‌تواند از تو بگیرد

نه آن‌چه را که زندگی کرده‌ای !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یارو نشسته لب پنجره یهو کلاغه میخوره به شیشه ....
میگه: استغفرالله خدا هم angrybirds بازی میکنه!!
:)):D
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:37
+4
محمد
محمد
دعا میکنم نماز گرسنه ها غذا بشه!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:30
+3
محمد
محمد
کم سرمایه ای نیست؛
داشتن آدم هایی که حالت را بپرسند

ولی از آن بهتر

داشتن آدم هایی است که وقتی حالت را می پرسند

بتوانی بگویی خوب نیستم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺪﻡ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﺑﻄﺸﻮﻥ cut ﻣﯿﺸﻪ ﻫﯽ ﻣﯿﺎﻥ
ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ i am singel ﺯﺷﺘﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﯿﻦ
:|
ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﮐﻪ "singel ﻫﺴﺘﻢ " ﻣﯿﺎﻡ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﻨﻢ ؟
ﺍﺻﻼ ﺍﺯ ﻣﻦِ singel ﺷﻨﯿﺪﯾﻦ ﺑﮕﻢ "singel ﻫﺴﺘﻢ " ؟...
ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ " singel ﻫﺴﺘﻢ " ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺍﺯﯾﻦ ﭘُﺴﺘﺎ ﻧﺬﺍﺷﺘﻢ؛
singel ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺑﺨﻮﺩﻡ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻭﺍﻻﺍﺍ
single |: ))))))):
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لباس ها در اب كوتاه میشوند و برنجها دراز...........
در درازی زندگی لباس باش و در پهنای ان برنج.

اگر عمق این پیام را نفهمیدی بدان كه تنها نیستی منم نفهمیدم :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:13
+3
محمد
محمد
روزی مجنون از میان سجاده مرد نماز گذاری عبور کرد ….
مرد گفت هی ! مگر نمیبینی که با معشوق خود راز و نیاز میکنم؟
مجنون گفت : من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه مرا دیدی ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:03
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ