یافتن پست: #از

*elnaz* *
*elnaz* *

آزارم میدهی



به عمد یا غیر عمد ... خدا میداند



اما من آنقدر خسته ام



آنقدر شکسته ام که هیچ نمیگویم



حتی دیگر رنجیدن هم از یادم رفته است ... اشک میریزم



سکوت میکنم... و تو همجنان ادامه میدهی



نفرینت هم نمیکنم...خیالت راحت



دل شکسته نفرین هم بکند ... گیرا نیست!



نفرین ته دل میخواهد



دل شکسته هم که دیگر سروته ندارد


دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:47
+4
aidin
aidin
من عاشقانه هایم را روی همین دیوار مجازی مینویسم!!!از لج تو.............
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:44
+3
aidin
aidin
احمق بودن از اونجایی شروع میشه که میگی :این بابقیه فرق داره.
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:42
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:32
+1
aidin
aidin
اییییییینجااااااااااااا کی دانشگاه ازادیههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟
10 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:24
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
چه چیز در این دنیــا


غریبانه
تر از دخترکی است



کـه تنهاییش را بغل میکند



می بوسد



امـا حاضر نیست دیگر


کسی را دوست داشته باشد
!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:15
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

تقصير هيچ کس نيست!




به نام
عشـــق




جسمت را لگد مال 




بوسه های هوس آلودشان می کنند



و به نام عشق فراموشت مي کنند!




تقصير هيچ کس نيست




به نام نجابت باید سکوت کنی




و به نام صبــــر از درون ویران شوی
...


دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 17:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 17:46
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ