یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که صدای کلاغ دربیارم :|
بعد که همه مسخره ام کردن و بهم خندیدن ، یهو ناراحت بشم ، پرواز کنم برم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:42
+3
محمد
محمد
ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ،
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ..

ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮد.

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ..

ﺩﻕ ﮐﻨﺪ،

ﺍﯾﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ…
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:14
+5
محمد
محمد
سخت است درک کردن دختری که غم هایش را خودش میداندودلش…
 که حسرت میخورند بخاطر شاد بودنش.. 

به خاطر لبخند هایش..


 و هیچکس جز همان دختر.. نمیداند چقدر تنهاست.. 

که چقدر میترسد از باختن. از یخ زدن احساس و قلبش از زندگی.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 13:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تو دیگه از کجا پیدات شد؟؟؟
لعنتی از جون من چی میخوای؟؟
جیــــــــــــــــــــغ
کمکــــــــــــ
برو کنار عوضی
وااااااااااااااای مامااااااااان
خدایاااااااا کمک
قول میدم نمازامو بخونم ...

  من هنگام مواجهه با سوسک بالدار :|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نوار قرمز دور بست بیسکوئیت

همه چیزو از قفل گاو صندوق بانک مرکزی تا بخت دختر همسایه رو بازمیکنه

به جز بست خود بیسکوئیت
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ

ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ

ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ …

ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ …

ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎﺷﻲ …

ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …

ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮﺑﻲ ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ

ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ، ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﮔﻲ ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ ، ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر کس از ما گذشت در حسرت ما در گذشت
بعلـــــــــــــــــــــــــله
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تن ِ کسی رو زخمی کنی ، دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:26
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ