یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 17:43
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
الان با ورود بـــــــــــــنده. سایت هنــــــــــــــــــــــــــگ می کنه........{-15-}
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/02/11 - 17:44]
21 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 17:42
+3
aidin
aidin
سلام. من aidin هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 17:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از شمـــآ چــ ه پنــهان ، چـــآدرم دســت و پــآ گیـــر هــم هســت . . . !

دســـت و پـــآی بــی بنــد و بــآری رآ می بــندد . . . !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گوجه اش مال ورامینه،
خیارش مال مازندران،
پیازش مال دماوند.
اونوقت اینا رو که خورد میکنی میریزی تو کاسه میشه سالاد شیرازی.
والا…!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:14
+4
hamed noori
hamed noori

ازقلبم پرسيدم فرق عشق و دوستي چيه؟
.


.



.


.


قلبم جواب داد:كار من تأمين خون بدنه،سؤالاي چرت و پرت از من نپرس!


2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل آدما ؛
شیشه نیست که روی آن "هــــــا" کنیم ...

بعد با انگشت یه قلب بکشیم و وایسیم آب شدنش رو تماشا کنیم و کیف کنیم !!!

رو شیشه نازک دل آدما اگه قلبی کشیدی ؛ باید مردونه پاش وایستی ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 16:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺁﻫﻨﮕﻪ ﺳﺎﻣﯽ ﺑﯿﮕﯽ، ﻭﯾﮋﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﺕ :

ﻟﻄﻔﺎ ﺑﺎ ﺭﯾﺘﻢ بخونید...
اﻣﺘﺤﺎﻧﺎﻣﻮﻥ ... ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻪ...
ﻧﮕﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ... ﺭﻭﯼ ﺑﺮﮔﻪ...
تﻨﺖ ﺑﯿﺪﻩ .... ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ...
ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺴﯽ ... ﮎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ...
ﺗﻮﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ... ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﺳﺎﻡ...
ﺟﺰ ﮔﺎﻡ ﺏ ﮔﺎﻡ ... ﭘﻨﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ...
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﯽ ... ﮎ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ...
ﺟﺰﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ... ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ...
ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﮎ ... ﺩﺭﺱ ﺍﻧﺒﺎﺭﻩ...
ﻧﻔﺲ ﺗﻮ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ...
ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ... ﻧﻤﺮﻩ ﻣﯿﮑﻮﺑﻪ...
ﻣﻦ ﯾﻪ ﺧﺮﺧﻮﻧﻢ...
ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺁﺩﻡ ﺷﻢ...
ﺗو ﺗﻪ ﺧﻨﮕﯽ ... ﻣﻨﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻨﮓ ﺷﻢ...
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﺸﺘﻢ ...ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﺷﻢ...
ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ،ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﺱ شم...
*^▁^*

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 15:44
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ