♥ نگار ♥
از شمـــآ چــ ه پنــهان ، چـــآدرم دســت و پــآ گیـــر هــم هســت . . . !
دســـت و پـــآی بــی بنــد و بــآری رآ می بــندد . . . !
♥ نگار ♥
دل آدما ؛
شیشه نیست که روی آن "هــــــا" کنیم ...
بعد با انگشت یه قلب بکشیم و وایسیم آب شدنش رو تماشا کنیم و کیف کنیم !!!
رو شیشه نازک دل آدما اگه قلبی کشیدی ؛ باید مردونه پاش وایستی ...