یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دریـــا هـــمـــیــــشــــهــــــ از مـــــنـــــــ دلـــگــــیــر اســـتــــــ



چـــــونــــــ بـــــزرگــــــیـــــ دلـــــ دوســــتـــانــــمـــ را بـــــهــــ رخـــــ او مــــیـــکشـــمــــ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خوبم …!
باور کنید …؛
اشک ها را ریختہ ام …
غصہ ها را خورده ام …؛
نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها کہ مے گذرد …
خالے ام …؛
خالے ام از خشم، دلتنگے، نفرت …؛
و حتے از عشق …!
خالے ام از احـســاس …

3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:36
+4
محمد
محمد
برخی آدمها به یک دلیل از مسیر زندگی ما می گذرند
به ما درسهایی بیاموزند

که اگر می ماندند هرگز یاد نمی گرفتیم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دونه از این عروسک ها گرفتم وقتی دماغشو فشار میدم میگه " I LOVE YOU "

لامصب همه کمبود محبت هامو پر کرده، خیلی به هم وابسته شدیم.....

عشق صاف و ساده :|:)))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮ :ﻫﺎ ﻫﺎ ﻫﺎﺍﺍ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﻣﻮ ﺍﺯ
ﺗﻮ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺩﺯﺩﯾﺪﻩ
ﺩﻭﺳﺘﺶ :ﺧﺐ ﺍﯾﻦ ﮐﺠﺎﺵ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺑﻮﺩ؟؟؟؟!!
ﺩﺧﺘﺮ :ﺁﺧﻪ ﯾﻪ ﻫﻔﺘﺲ ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺱ
ﺍﻡ ﺍﺱ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻣﯿﻔﺮﺳﺘﻪ
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 19:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه چیز خیلی باحال :
از سنتون دو تا کم کنید
حالا اگه عدد به دست اومده رو با دو جمع کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به سنتون می رسین !
خودم میدونم خیلی باحالم شما نمیخواد تایید کنید

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:58
+1
aidin
aidin
یکی ازم پرسید: منبع نوشته هایت کجاست؟؟؟ گفتم زیاد دور نیست یک وجبی بغضم...............
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 18:48
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ