♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره داشته رانندگی میکرده یادش رفته دنده چنده زده بغل دوباره از دنده یک شرووع کرده
mohsen
سبو بشکست و دل بشکست و جام باد هم بشکست
خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن.
آآبیا بالا حالا دس دس ماشالا...
قرش بده این کمر یا فنر
(طرح شاد سازی رفقا در اوج تورم)
♥ نگار ♥
.آخه یکی نیست به این پشه ها بگه
وقتی خون ما رو میخوری برو یه گوشه بتمرگ!
از بس چرخ میزنی دوباره گشنت میشه دیگه!
پدرمونو در آوردید بابا...!!!
♥ نگار ♥
وقتی تندتند غر میزدم و سکوت میکردی بعد
سرمـــو میاوردم بالا و تــــو فقط نگام میکردی ...
و میگـفتــــی :
" ای جــــونم قیافشو " بعد هر دو میخندیدیم...
همون لحظه بود که ...
تو دلم میگفتم خــــــــدایا ازم نگیـــــرش..
ولی
♥ نگار ♥
قایقی خواهم ساخت...
خواهم انداخت به آب...
سوراخش خواهم کرد...!
غرق خواهد شد...!
من خفه میشم...!
شما هم هرهر بخندید...!
راحت میشم از دستتون با این لایک زدناتون.