یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره داشته رانندگی میکرده یادش رفته دنده چنده زده بغل دوباره از دنده یک شرووع کرده
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:25
+3
mohsen
mohsen
سبو بشکست و دل بشکست و جام باد هم بشکست
خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن.
آآبیا بالا حالا دس دس ماشالا...
قرش بده این کمر یا فنر
(طرح شاد سازی رفقا در اوج تورم)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 22:51 توسط Mobile
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﻴﺴﻴﺎ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ 4 ﺳﺎﻝ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﻴﺮﻥ
ﺁﺳﻴﺎ :
*ﺁﺳﻴﺎ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺰﺭﮔﻪ ﮔﻢ ﻧﺸﻴﻦ
*ﺩﺳﺖ ﻓﻮﻻﺩ ﺭﻭ ﻭﻝ ﻧﮑﻨﻴﺪ
* ﺳﻌﻲ ﮐﻨﻴﺪ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻟﻲ ﻳﺎ ﺳﭙﺎﻫﺎﻧﻲ ﺟﺬﺏ ﮐﻨﻴﺪ ﮎ
ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻣﻮﺍﻇﺒﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻦ
*ﺟﺎﻳﻲ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﻗﻠﻴﻮﻥ ﮐﺸﻴﺪﻳﺪ ﭘﻮﻟﺸﻮ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﻴﺪ
* ﺩﻳﮕﻪ ﻧﺮﻳﺪ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﻣﻬﺮﺁﺑﺎﺩ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺩﻳﮕﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺧﺎﺭﺟﻲ
ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﻳﺰﺍﻥ ﻭ ﺳﺮﺑﻠﻨﺪﻱ . . .
ﺑﺎﺷﺪ ﮎ ﺍﺯ ﺍﻟﻐﺮﺍﻓﻪ 5 ﺗﺎ ﻧﺨﻮﺭﻳﺪ
khhhhhhhhhhhhhhhhh

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.آخه یکی نیست به این پشه ها بگه

وقتی خون ما رو میخوری برو یه گوشه بتمرگ!

از بس چرخ میزنی دوباره گشنت میشه دیگه!

پدرمونو در آوردید بابا...!!! 
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:53
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تندتند غر میزدم و سکوت میکردی بعد

سرمـــو میاوردم بالا و تــــو فقط نگام میکردی ...

و میگـفتــــی :

" ای جــــونم قیافشو " بعد هر دو میخندیدیم...

همون لحظه بود که ...

تو دلم میگفتم خــــــــدایا ازم نگیـــــرش..

ولی
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺗﻮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩﻩ :لعنت به
ﺩﻭﻟﺖ ﻭ ﺭﮊﯾﻤﺶ
ﻣﯿﮕﯿﺮﻧﺶ ﻣﯿﮕﻦ : ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻧﻈﺎﻡ ﻓﺤﺶ
ﻣﯿﺪﯼ ؟؟؟؟؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﮐﯽ ﺑﺎ ﻧﻈﺎﻡ ﺑﻮﺩ؟ ﺍﺳﻢ ﺯﻧﻢ ﺩﻭﻟﺘﻪ، ﺭﮊﯾﻢ
ﮔﺮﻓﺘﻪ، ﻏﺬﺍ ﻧﻤﯿﭙﺰﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قایقی خواهم ساخت...
خواهم انداخت به آب...
سوراخش خواهم کرد...!
غرق خواهد شد...!
من خفه میشم...!
شما هم هرهر بخندید...!
راحت میشم از دستتون با این لایک زدناتون.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:26
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ