یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از سالاد الویه بدش میومد. هر وقت سالاد الویه میخورم یادش میفتم. هر وقت هم نمیخورم یادش میفتم، ربطی هم به سالاد الویه نداره.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 19:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونید اگه ملانی با آرمین 2AFM ازدواج کنه بچشون چی میشه؟؟

میشه ملامین

سرشـــــــــــــــــــار عز استعدادم -.-
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 17:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭼــﻪ ﻗﺪﺭ ﺑــﻮﯼ ﺗﻮ ﺧﻮﺑﺴﺖ...ﺑﻮﯼ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺯﺣﻤﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﺮ ﺩﻭﺷﺖ
ﭼﻨﺎﻥ ﺯﻻﻝ ﻭ ﻟﻄﯿﻔﯽ ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻫﺴﺘﻢ
ﺩﻭ ﺑﺎﻝ ﺑﻮﺩﻩ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺮ ﺩﻭﺷﺖ
ﻭﻟــﯽ ﺑــــﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﺎﻝ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩﯼ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺩﻭ ﺑﺎﻝ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ
ﺑــﻪ ﺟﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺑﺎﻟﻬﺎﯼ ﺧﺎﻣﻮﺷﺖ
ﮐـــﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ
ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺨﻮﺍﻧﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﺖ
ﺁﻫــــﺎﯼ ﺭﻭﺳﺮﯾﺖ ﺁﻓﺘــــﺎﺏ ﺗﺎﺑﺴﺘـﺎﻥ!
ﺷﮑﻮﻓﻪ ﺗﺎﺝ ﺳﺮ ﺗﻮ.ﺑﻨﻔﺸﻪ ﺗﻦ ﭘﻮﺷﺖ-
ﺑﻬﺸﺖ ﺟﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯿﺴﺖ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭﯼ ﻧﯿﺴﺖ
ﺑﻬﺸﺖﺑــــــــﺎﻍﺑﺰﺭﮔﯿﺴﺖ:ﺑـــــﺎﻍ
ﺁﻏـــﻮﺷﺖ
ﺑﻬﺸﺖ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧــــﺮ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﮑﻦ ﺣﺘﯽ

بهشت هم بروم می کنم فراموشت!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 17:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 17:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم طرف ان چنان غرق تقلب بوده که نام و نام و خانوادگی رو هم از بغل دستیش نوشته.
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا کات مات حالیشون نیست !
.
.
.
.
.
فقط دوس دارن بازی کنن....!!!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از دلایلی که سرخپوستا همیشه به قطارا حمله می کردن این بوده که

دود قطار به زبون اونا فحش ناجوری میشه !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از خاطرات یک داماد !

نمی دونم چه حکمتیه قبل از ازدواج یه دختر خوشگلم پیدا نمی کنی؟

بعد ، شب عروسیت که می رسه دخترای خوشگل دسته به دسته با نظم و تریب یک جا نشسته ....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ