♥ نگار ♥
به مامانم میگه دشمنت کیه تا بزنم چشاشو درارم واست !
میگه : دشمنی بالاتر از اولاد نیست / شاخ گاوی بدتر از داماد نیست !!!
من دیگه حرفی ندارم...
♥ نگار ♥
تو که میدانستی با چه اشتیاقی...خودم را قسمت میکنم
پس چرا ...زودتر از تکه تکه شدنم...جوابم نکردی...برای
خداحافظی ...خیلی دیر بود...خیلی دیر !!
فک کن اخر شماره دوتا خردادی عین هم نباشه..........مگه میشه الناز ...من که تا حالا چنین چیزی نه دیدم نه شنیدم .......فقط چند مورد بود که زودی تکذیب شد





1393/02/10 - 21:41هااااااااااااااااااااااااااااان....کی کیو کشته...چی شده؟واسه توام 8؟؟؟؟
1393/02/10 - 21:443
1393/02/13 - 16:203 بت میاد

1393/02/13 - 19:11مرسی گلم
1393/02/13 - 20:20 ( لايک توسط 1 کاربر )