یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﻯ ﮊﻟﻰ ﺍﺑﺮﻭ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺯﺑﻮﻥ ﺩﺭﺍﺯ ﻭﺍﻩ ﻭ ﻭﺍﻩ ﻭ ﻭﺍﻩ
ﻧﻪ ﺭﻋﻨﺎ ﺟﻮﻥ ﻧﻪ ﻣﻴﻨﺎ ﺟﻮﻥ ﻫﻴﭻ ﮐﺲ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺭﻓﻴﻖ ﻧﺒﻮﺩ
ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﻯ ﮐﺎﻓﻰ ﺷﺎﭖ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻴﮑﺮﺩ ﺑﻪ ﺑﺸﻘﺎﺏ
پوریا ﻣﻴﺮﻯ ﺑﻪ ﺳﺮﺑﺎﺯﻯ؟ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺮﻡ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺮﻡ
ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻝ ﻣﻴﺒﺎﺯﻯ؟ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺪﻡ ﻧﻪ ﻧﻤﻴﺪﻡ.....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانید : یک اتاق مرتب نشانه ای از کامــپیوتر خــراب یا اینترنتی قطع شده میباشد !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﯾـﻦ ﺷـﺎﯾـﺪ ﺁﺧـﺮﯾـﻦ ﭘـﺴـﺖ ﻣـﻦ ﺗـﻮ ﺍﯾـﺮﺍﻥ
ﺑـﺎﺷـﻪ !!!
ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺮﻡ ... ﺩﻟـﻢ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﻭﺍﺳـﻪ ﺍﯾـﺮﺍﻥ
ﺗـﻨـﮓ ﻣـﯿـﺸـﻪ .ﺑـﺮﺍﯼ ﺧـﻮﺩﻡ ﻫـﻢ
ﺑـﺎﻭﺭﺵ ﺳـﺨـﺘـﻪ ﺍﺯ ﻫـﻤـﻪ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺩﻝ ﺑـﮑـﻨـﻢ ...
ﺩﯾـﮕـﻪ ﺣـﺮﻓـﯽ ﻧـﺪﺍﺭﻡ ﺟـﺰ ﺳـﻼﻣـﺘـﯽ ﻭ ﻣـﻮﻓـﻘـﯿـﺖ
ﺷـﻤـﺎ .ﻫـﻤـﯿـﺸـﻪ ﺧـﻨـﺪﻩ ﺑـﻪ ﻟـﺒـﺎﺗـﻮﻥ ﺑـﺎﺷـﻪ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﮔـﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺑـﺨـﻮﺍﻡ ﺑـﺮﻡ ﺧـﺎﺭﺝ ﺍﯾـﻨـﻄـﻮﺭﯼ
ﭘـﺴـﺖ ﺑـﺬﺍﺭﻡ ﺧـﻮﺑـﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ؟؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ

ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭﺧﻮﻧﺪ،،،

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﺭﻭﯼﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ،

ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ هنگام ﺯﻧﮓ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺼﺪﺍ ﺩﺭﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺟﻮﺍﺏﻣﯿﺪﻩ :

ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،،

ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪﮔﻮﺭﺵ ﻭ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ،

ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘﺶ ﻭﻧﺒﯿﻨﻢ،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ اونو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ

ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ.

ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ

ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖمیمرد ﻭ ﭘﺮﭘﺮﻣﯿﺸﺪ

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﻭﺭﻓﺖ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﭼﯽ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﻧﻮﺷﺘﻪ .
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺩﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ،،؛

ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﮐﻒ ﭘﺎﯼ ﭼﭙﺖ از زیر تخت ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﻮﺩ،،،ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش میشد از بدنمون معذرت خواهی کنیم . مثلا نون خامه ای یا سیب زمینی سرخ کرده که میخوریم
بگیم ببخشید واقعا هوس کرده بودم خواهشا چاقم نکن ..

اونم بگه نه عزیزم این حرفا چیه خب پیش میاد دیگـــه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که بی دلیل میخندن، با مسخره بازیاشون همه رو میخندونن و دورشون همیشه شلوغه اینا رو اذیت نکنین اینا تو دلشون یه کوه غم دارن اینا خیلی تنهان
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
محاله وقتی زنگ خونتونو میزنن ، اگه مهمون سرزده اومده باشه ، این جمله از اهالی خونه شنیده نشه
.
.
.
.
جــــــــمــــــــــع کـــنــیــــــــن !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من وقتایى که الویه میخورم معده م هیچ پیامى مبنى بر سیرى


به مغزم نمیفرسته


شایدم میفرسته ولى مغزم ازم یه چیزایى رو پنهون میکنه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــن خـیـلـــی دلـم مــی خـواد بـرم بـرزیــل بـازیـا رو بـبـیـنــم....
ولـــی حـیـفـــ کـه وقت ندارم=))
مـدیـونـید اگـه فـکـــر کـنـیــد دلـیـــل دیـگـه ای جــــز ایـن داره:))))
مثلا پوووووووول نــــــــــــــــــــدارم<img src=(" title=":((" />(((
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:06
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ