یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گل و مهربونم

ممنوم از همراهیتون

شب همگی خوب
{-49-}{-41-}
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

7 ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ :
1- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺻﺎﺑﻮﻥ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻤﺎﻧﺘﺎﻥ ﺑﺮﯾﺰﯾﺪ .
2- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﻮﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻤﺎﺭﯾﺪ .
3- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﺯﺑﯿﻨﯽ ﺧﻮﺩ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺸﯿﺪ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ،ﺯﺑﺎﻧﺘﺎﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﺳﺖ .
4- ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﻮﻡ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ .
5- ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ،ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﺪﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪﺍﻣﺎﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﻭﻓﺎ ﺷﺪﯾﺪ .
6- ﺍﻻﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ،ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯾﺪ .
7 ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ share ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺍﻻﻥ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ
1-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﻨﺒﻞ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ 26 ﺗﺎ ﺳﻴﺎ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﻧﺪﻳﻦ
2-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﻬﻞ ﺍﻧﮕﺎﺭﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﺪﯾﺪ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺳﻴﻨﺎ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ
3-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﺑﺎﻻ ﻭ ﭘﻴﺪﺍ ﻧﻜﺮﺩﻳﺪ
4- ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺳﺮﻛﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺷﻴﺪ
5- ﺍﻻﻥ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﺪ ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺭﻭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
6- ﺑﺎﺯﻡ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﭼﻚ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯﻡ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ

4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عادت به مسواک زدن ، دندانها را سپید میکند

و تکرار هر شب خاطرات ، موها را . . .
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"من اولین باری که از مرگ خیلی ترسیدم
اولین باری بود که یه نفرو ...
خیلی دوست داشتم "
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرخالم 5 سالشه روز بردن اسباب بازی به مهدکودک بود...
این آقا هم تبلت با خودش برد به عنوان اسباب بازی....
.
.
.
منم همسن اون بودم جوراب بابامو گرد میکردم به عنوان توپ میبردمش مهدکودک.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟

گفتم : ۲۷ سال

ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه .

گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:01
+2
fereshte
fereshte
منم آخر این ماه دارم واسه همیشه از ایران میرم
باز باید خدافظی کنم
خیلی دوس داشم برا جشنم دعوتتون کنم
همتونو دوستای خوبی بودید واس همیشه
بدرود {-49-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این جمله رو بخونین خیلی تاثیر گذاره ...
سنالم بتاذمسع قلا مقع ثقتق
.
.
.

معنی نداد نه؟
.
.
.
خو حالا از سمت چپ بخون
.
.
.
بازم معنی نداد نه؟
.
.
.
.
.
.دیگه نمیدونم من همین دو راه رو بلدم
عمه بیا با بچه ها آشنا شو..

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به قلبم گفتمچرا خوابم نمیبرد ؟
این بی خوابی ها از کجاست
؟جواب داد : زر مفت نزن ؛
ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !
یادت رفت
بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟
جوابش منطقی بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:44
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ