یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای وانت پیکان ترمز ای‌بی‌اس گذاشتن
آدم از اینهمه پیشرفت حس غرور بهش دست میده :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیک رو برعکس بخون ...
حالا دیدی دید برعکس بخون ...
حالا اینو برعکس بخون:

شکر ب ترازوی وزارت بر کش...

خلاقیتو حس کردی؟:|
حالا هی لایک نکن
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 19:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینجور که داره پیش میره
میترسم چن سال دیگه که درِ چیپسارو باز می کنیم
.
.
.
.
.
فقد بوش بیاد و دیگر هیچ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 19:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گفت خیلی میترسم

گفتم چرا ؟

گفت چون از ته دل خوشحالم...

این جور خوشحالی ترسناک است…

پرسیدم آخر چرا ؟

و او جواب داد

وقتی آدم این جور خوشحال باشد سرنوشت آماده است

چیزی را از آدم بگیرد!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 19:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 15:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
{-49-}خونه دوستم همه چیش هوشمنده
از تنظیم دمای خونه گرفته تا تنظیم نور
بعد تنها هوشمندی خونه ما اینه که
لامپ دستشویی رو روشن کنی،هواکش هم روشن میشه 
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 15:20
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟
یه دختر بچه ۵ ساله ای اونجا بود گفت نه سزارینه!!
به جون خودم
من تا ۱۲ سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 15:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد
بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
دیوار واسمون نمونده بود دیگه
خدا این شادیارو از ما نگیره
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 15:01
+5
negin
negin
هرکس د دنیا باید یکی  داشته باشد ک حرفهای خود را به او بزند
آزادانه و بدون رو در بایسی،
به راستی انسان از تنهایی دق می کند..............
آخرین ویرایش توسط negin در [1393/02/9 - 11:54]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 11:46
+7
asal mohseni
asal mohseni
سلام. من asal mohseni هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 10:58
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ