♥ نگار ♥
رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه؟
یه دختر بچه ۵ ساله ای اونجا بود گفت نه سزارینه!!
به جون خودم
من تا ۱۲ سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !
♥ نگار ♥
چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد
بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
دیوار واسمون نمونده بود دیگه
خدا این شادیارو از ما نگیره
negin
هرکس د دنیا باید یکی داشته باشد ک حرفهای خود را به او بزند
آزادانه و بدون رو در بایسی،
به راستی انسان از تنهایی دق می کند..............
آخرین ویرایش توسط
negin در [1393/02/9 - 11:54]