یافتن پست: #از

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 21:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 21:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لواشک رو باید دراز دراز بُرید

پهن کرد

نمک پاشید روش

جوری که دونه های بزرگ نمک روی لواشک رو سفید کنه

بعد لوله کنی بذاری گوشه لپت....

یه زحمت بکشین اب دهنتونو قورت بدید

با تشکر....

راستی اونیم که گفتی خودتی

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 21:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فواید خــــَـَـــــر :
.
.
.
تو زندگی اگه میخوای موفق باشی ؛
باس خرت بره...
خرت بیاد...
خرشانس باشی...
خرخون باشی...
خرپول باشی...
خرت برو داشته باشه...
اصن میزان خوبی این خر که در درون آدم هستش با خوشبختی اون فرد رابطه ی مستقیم داره!!
از قضا خـرِ ما از کـُرِگی دم نداشت!!!
فلج هم بود تازه :l

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با خواهرم از خرید بر می گشتیم دیدم میگه: کی اسم آریشگاه مردونه رو میذاره رایکا این مغازه سر کوچه ما گذاشته.
یه لبخند تلخ زدم(خب چیه جو گرفته بودتم) گفتم: خواهر من چه انتظاری داری تو این آرایشگاه بند می ندازن ابرو بر میدارن اپیلاسیون می کنن انتظار داشتی اسمش بذاره کوروش کبیر یا آرش؟
فکر نکنم تو عمرش انقدر قانع شده باشه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دست نوشته هایم را که دیدند از من پرسیدند:

عاشقی...؟

گفتم :نه...

_ خیانت دیده ای؟

_نه...

_تنهایی؟

_ نه...نه...نه...

_ پس این عاشقانه ها چیست ؟ برای چه مینویسی؟

فقط به آنها لبخند زدم...چه میتوانستم بگویم...

من نه عاشقم ، نه تنهایم، نه خیانت دیده ام ...

فقط بعضی وقتا...

احساس میکنم خیلی شکستم ...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به نظرم یکی از اصلی ترین چیزایی که آدمو به انحراف میکشه همین google

یه کلمه تایپ میکنی از 20 تا موضوع که واست می یاره


18 تاش مسائله خاک بر سریه

اون 2 تاشم به موضوع تو نمیخوره

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دقتی رو که دخترخانمای محترم موقع روبوسی دارن



تا اینکه آرایششون خراب نشه



جراح مغز و اعصاب حین عمل نداره!!!

ماچ آبدار که از صدتا فحش براشون بدتره!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم: سلام بیداری؟

جواب داد: آره بیدارم تو چی؟

خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو نوبت!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که:

یکیو گیر بیارم بشینم یه دل سیر درد و دل کنم باهاش و کل نگفته هامو بهش بگم

و بعد بندازمش زیر قطار بمیره کصافتو تا حرفام جای دیگه درز نکنه!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/9 - 20:25
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ