mary jun
دوسایه گلم؟!؟
من دارم واس همیشه ترکتون میکنم
هر بدی یی ک ازم دیدید حلال کنید
شبتون بخیرو
همیشه موفق و شاد باشید
با همیشه بای
من دارم واس همیشه ترکتون میکنم
هر بدی یی ک ازم دیدید حلال کنید
شبتون بخیرو
همیشه موفق و شاد باشید
با همیشه بای











ای بابا کجا
1393/02/8 - 21:49منم ک دارم میرم

1393/02/8 - 21:55تو کجا دیگه
1393/02/8 - 21:57تو رو خدا تو دیگه مثه مریم نشو.......من تازه امید داشتم تو برش گردونی

1393/02/8 - 21:57مریم حرف بزنه رو حرفش میمونه داداش گلم چی بگم....
1393/02/8 - 22:11