یافتن پست: #اه

melika
melika


دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم؛بلندگو بگیرم دستم بگم :


راننده پژو حرکت کن!


مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟


ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟


206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟


...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل

3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوست پسر قبلیه من تو 6ماه گذشته با 8نفری دوست شده!!
به نظرتون خرابه؟؟
یا روابط اجتماعیش بالاس ؟

هاا

شما بگو شما بله شما دوست عزیزی که اون ته نشستی دستت تو دماغته ؟؟؟؟؟؟؟
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 18:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

موهایم را همچون امواج خروشان دریا


در نسیم نفسهایت آرام آرام رها می کنم


و لذت با تو بودن را


همچون تماشای غروبی دل انگیز


تا مرز جنون احساس می کنم


و تو با من همراه می شوی


لحظه به لحظه با من اوج خواهی گرفت در آسمان عشق


و به انتهای خوشبختی خواهیم رسید


آنجایی که حتی کبوتران برای رسیدن به آن سر باز می زنند


انگشتانم صورتت را لمس می کند


نگاهم را در نگاهت غرق می کنم


و آغوش تو برایم بهشت می شود


بهشتی از جنس گلهای رز قرمز آتشین


که با هیچ کجای دنیا عوض نمی کنم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻬﺖ ﺳﺮﺩ ﻭ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻣﯿﺸﻦ ... ﯾﻬﻮﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﻨﮓ ﻧﻤﯿﺸﻪ ... ﯾﻬﻮﯾﯽ ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻦ ﻣﯿﺰﻥ ﺍﯾﻨﺎ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ . ﯾﻬﻮﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﻭﻥ ﺷﺪﻥ... ماهم یهویی براشون آرزوی خوشبختی میکنیم......:| ههه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته،
یه نگاه به افق می کنه، یه نگاه به گوشیش،
بعد به افق خیره می شه، بعد باز به گوشیش نگاه می کنه،
بعد به افق خیره می شه و تو افق نیست و نابود می شه
بدونین داره با گوشیش معدلش رو حساب می کنه ببینه مشروط میشه یا نه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نبودنِ تو
فقط نبودنِ تو نیست
نبودنِ خیلی چیزهاست…
کلاه روی سرمان نمی‌ایستد!
شعر نمی‌چسبد…
پول در جیب‌مان دوام نمی‌آورد!
نمک از نان می رود!!!
خنکی از آب………….
” ما بی‌تو فقیر می شویم ” مادر ….
پس هیچگاه فعل نبودن را صرف نكن...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من میگم درس خوندن اشکال داره شماها میگین نه
بوخودا واسه سلامتی ضرر داره
سرم داره مینفجر میشه
مسئولین رسیدگی کنن
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دامن چیست !؟

پوشش پایین تنه
زیرنداز همراه
حوله
خشک کردن ظروف غذا
گرفتن آب بینی
بادبزن
مخفی کردن کادو
هدایت کردن مرغ ها به طرف لانه
و سایر موارد که به عقله ما قد نداد دیگه !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ