یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم :

چرا اینقد غذا بی نمکه …؟
گفت :

اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا …

گفتم هاااااا … ! اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه …! خواستم خودت اعتراف کنی … !

داشتم احساس پیروزی میکردم که نمیدونم چرا یه دمپایی خورد تو کمرم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:20
+2
محمد
محمد
ﻫﻮﺍ ﺧﻮﺑﻪ ...
ســـــرده ...
ﺟﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ...
ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﺳﻔﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ ...
ﺑﭽﺴﺒﯽ ﺑﻬﺶ ﻭ ﺑﮕﯽ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﯾﻢ ﮔﺮﻡ ﺷﯿﻢ ...
ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﮑﻨﯽ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ
ﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺶ
ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ
ﺗﻮ ﺷﻬﺮ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﯽ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺳﺮﻣﺎ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﻧﮕﺎﻫﺸﻮﻥ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺗﻔﮑﺮ ﻏﻠﻄﺸﻮﻥ
ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﻣﻌﺮﻭﻑ » ﻫﻮﺍ ﺩﻭ ﻧﻔﺮﺳﺖ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:29
+5
محمد
محمد
اسمش که پیام کوتاس
.
.
.
.
.
ولی من فک کنم بیشترنامه میفرستم عوض پیام کوتاه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:19
+4
محمد
محمد
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ :
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﻳﺪ؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻡ،
ﺳﻘﻒ ﮔﻔﺖ : ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ!
ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮ!
… … ﺳﺎﻋﺖ ﮔﻔﺖ : ﻫﺮ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺳﺖ!
ﺁﻳﻴﻨﻪ ﮔﻔﺖ : ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺁﻥ ﺑﻴﻨﺪﻳﺶ!
ﺗﻘﻮﻳﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺵ!
ﺩﺭ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻫﺪﻑ ﻫﺎﻳﺖ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻫُﻞ ﺑﺪﻩ ﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺰﻥ!
ﺯﻣﻴﻦ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎ ﻓﺮﻭﺗﻨﯽ ﻧﻴﺎﻳﺶ ﻛﻦ!
ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ، ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﻔﺖ : ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺨﻮﺍﺏ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 12:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 12:30
+5
محمد
محمد
بعضی از خواننده ها هستن ادم اهنگشونو دانلود می کنه و گوش می کنه از دانلود کردنش ادم خجالت می کشه.والا
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 12:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 12:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 11:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه بودم ، هروقت بابام پشت فرمون مینشست ، واسم سوال بود که
چرا به ملت فحش میده
از وقتی گواهی نامه گرفتم ، واسم سوال شده که چرا اینقد کم فحش میداد ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 11:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ