یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فامیل دور وقتی از آقای مجری گوشی موبایل هدیه گرفت ، هی باهاش ور میرفت تا یاد

بگیره چطور کار میکنه. غافل ازینکه گوشی عکسم میگیره...

آقای مجری گوشیشو میگیره:

آقای مجری: اینا چیه؟ این چه عکساییه که گرفتی؟!

فامیل دور: عکس چیه؟ مگه عکسم میگیره؟!

آقای مجری: ایناهاش. . . اینا چیه گرفتی؟! این چیه؟!

فامیل دور: هه...این دماغمه!

آقای مجری: این چیه؟

فامیل دور: هه...این سیبیلمه!

آقای مجری: این چیه؟

فامیل دور : . . . (سکوت)

آقای مجری: تو دسشویی هم با موبایل ور میری؟!!!

:|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دم هر چی آذر ماهیه گرم.روی هرچی بد خواهشونه کم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرکاری نیست به جون خودم !!

ابتدا برای چند لحظه به کف دستتان نگاه کنید. و پس از آن به ناخن‌های همان دستتان نگاه کنید.

تا وقتی این دو کار رو نکردید ادامه مطلب رو نخونید، وگرنه ارزشش رو از دست میده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر برای دیدن ناخن‌هایتان دستتان را برگرداندید و ناخن‌ها را نگاه کردید ؛ گفته می‌شود که انسانی بیشتر منطقی هستید

ولی اگر برای دیدن ناخن‌هایتان در همان حال که کف دستتان مقابل شما است، انگشتانتان را خم کردید و به ناخن هایتان نگاه کردید، بیشتر بر احساس‌تان تکیه دارید

خب حالا شما احساساتی هستید یا منطقی؟جواب رو كامنت كن !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 16:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 15:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 13:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه زمانی آرزوم این بود:
پادشاه بشم ، به نوکرام بگم واسم تخمه بشکونن ، من بخورم
تا اینکه مزمز با هزار تومن اومد گند زد تو آرزوم !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 13:12
+3
محمد
محمد
خدایا............
می دانم خالی از تقصیر نیستم .اما می خواهم از اینکه مرا در هر حال دوست داری تشکر کنم.....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 13:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 13:05
+4
محمد
محمد
lن دراين اوج تنهايي"خواستم بوزم تا شايد در وزش بادها"ديگران را شاد كنم."اما نتوانستم.خواستم بوزوم"بدوم"شاد باشم"اما نتوانستم.گم راه بي راه در وسط جاده تنهايي مانده ام و كسي نيست كه مرا دريابد.فرصت من به آخر رسيده است"چشمانم ديگر سو ندارد"همه از من دورند."دور دور.هيجكس مرا نميبيند و اوج مرا درك نميكند.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/30 - 12:57
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ