یافتن پست: #اه

بهناز جوجو
بهناز جوجو

خیالت تخت تمام قلبم را شش دانگ به نامت زدم..... شاهدانش هر روز به چشمانم سر میزنند..... ببین سندش را محکم کردم! حتی در چشمانی که فقط به تو زل زده اند.....

دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 14:25
+6
alireza
alireza
میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه خنده و گریه که به ندرت باهم دیده میشن اما اگر با هم دیده بشن بهترین لحظه ی عمره
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 13:03
+9
AmirAli
AmirAli
 خواهرم دوستشو آورده خونه. مامانم هیچی نگفت
 حالا همین دختره رو اگه من آورده بودم…. واویلا بود
همیشه بین بچه ها فرق میذارن بعد می گن نه همشون یه اندازه برامون عزیزن
مادر من انقد تفاوت قائل نشو
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ســال هـا پیــش ،


 


"مـادرم"، در حالی کـه زانـو زده بود،


 


آرام بنــد کفـش هایم را می بســتُ


 


مـی گفت ، نگاه کن، سخت نیست،


 


ایـن راحت ترین گِـره ی زندگی توســت، 


 


 


و آن روز 


 


مـن بــا اولـین گِــره ی زندگیَـم آشِنا شــدم،


 


گِــره ی کوچک کـودکی ، بـا من بزرگ شد،


 


از بـــدِ روزگار بعد هــا کور شد،


 


ناخواسته هَـر بار چَنـگی بر زندگیَــــــم زد،


 


ای کــاش...


 


ای کــاش کفشهایــــم چَسبی بــود...

دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

می خواهم به اندازه ای که تو باید عاشقم باشی هم دوستت داشته باشم !!!




دوسـتـت مـی دارم !!!
 


   اصلاً مى دانى عشق چیست؟



   مــن عـاشـق تــو هـسـتـم ...



   عاشق چشمانى كه اقیانوسى از آرامش را در خود دارند !



   عاشق دستانى كه خداوند،



  نوازش را با الهام از آنها معنا كرده است !



  و عاشق لبخندى كه زیبایى را تمام و كمال به تصویر مى كشد




  دوسـتـت مـی دارم !!!



  اصلاً می دانی عشق چیست؟



  من عاشق تو هستم ...



  عاشق زمینى كه بر روى آن خرامان خرامان راه مى روى !



  عاشق گناهى كه ارتكابش با تو مى تواند



  زیباترین خاطره ى هر آدمیزاده اى باشد !!!




  و عاشق نسیمى كه عطر تو را با خود به همراه مى آورد!



  دوسـتـت مـی دارم !!!



  اصلاً مى دانى عشق چیست؟



  من عاشق تو هستم ...



  عاشق قلبى كه براى عاشقى در سینه ات مى تپد !
 


  عاشق محبتى كه در كلامت موج مى زند



  و عاشق تصورى كه از زندگی در ذهن امیدوارت داری!




  دوسـتـت مـی دارم !!!



 اصلاً چه لزومی دارد بدانی عشق چیست؟



  می خواهم به اندازه ای که تو باید عاشقم باشی



   هم دوستت داشته باشم !!!
دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیرحمی ام را ببین

صورتت بوی باران میدهد


انگار خاطره ای رد شده است


میدانم هوای خاطرت مرا میخواهد


وتو را بی انکه خواسته باشم


به گریه انداختم


بوی بارانت را از دور هم حس میکنم


چشمانت آوای نبودنم را میخوانند


میترسم طوفانی شوی


و به صلیب کشیده شوی


صدای بارانت و سردی هوایت


مرا به خوردن چای میکشاند


یک فنجان چای.....


 و حس کردنت از دور


 که زجر نبودنم را میکشی


توبدان


تمام اینها


آرامم میکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آذر: دوستان برای تو کاری انجام میدهند.شاد می شوی. شادی تو شادی دوستانت است و از اینكه دوباره تو را خوشحال و با نشاط می بینند، خوشحال خواهند شد. باید آرزوهای خود را پرو بال داد تا زندگی را شادمان كند.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:37
+3
AmirAli
AmirAli
خدایا میشه سرمو بذارم رو پاهات,چشمامو ببندم,تو دستتو بکشی رو موهام,من آروم بخوابم

فقط خدا یه چیز بگم تا خوابم نبرده…

خیلی خسته ام…بیدارم نکن!


--------------------------------------------------------------------------------
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو عاشقانه ترین فصل از کتاب منی
غنای ساده و معصوم شعر ناب منی

رفیق غربت خاموش روز خلوت من
حریف خواب و خیال شب شراب منی

تو روح نقره یی چشمه های بیداری
تو نبض آبی دریاچه های خواب منی

...ــ سیاه و سرد و پذیرنده ــ آسمان توام
ــ بلند و روشن و بخشنده ــ آفتاب منی

مرا بسوی تو جز عشق بی حساب مباد
چرا که ماحصل رنج بی حساب منی

همیشه از همه پرسیده ام ، رهایی را
تو از زمانه کنون ، بهترین جواب منی

دگر به دلهره و شک نخواهم اندیشید
تویی که نقطه پایان اضطراب منی

گُریزی از تو ندارم ، هر آنچه هست ، تویی
اگر صواب منی یا که ناصواب منی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:34
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ