یافتن پست: #اه

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــه غـــمـِ کســی اسیــرمـ کـه ز مــن خــبر نــدارد 


عــجبـ از محبــتـِ مــن کـه در او اثــر نــدارد 


غـلــطـ است هر که گوید دل به دل راه دارد 


دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 11:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک بار که تنها بمانی ...
یک بار که بشکند ...
دلت ...
غرورت ...
اعتمادت ..
همین یک بار ها کافیست تا یک عمر ..
از پشت نگاهی ترک خورده به آدمها بنگری ...
انقدر تیز و برنده میشوی که ...
باید تابلوی ورود ممنوع را به خودت نصب کنی ..
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 11:41
+2
alireza
alireza
زیبا ترین بهارم پایان انتظار است..../هر گاه رسد نگارم بهار در بهار است
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 11:19
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


باتو قدم زدن را آنقدر دوس دارم که بجای خانه.... برای عشقمان جاده خواهم ساخت! {-41-}


دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 00:07
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


اهل پرواز اگر باشی.... همین بالهای شکسته ی من هم... تو را تا آسمان خواهد برد...


دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 00:00
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


گاهـــــــــی زیباترین لبخنـــــــــــدها عمیق ترین رازهـــــــــــــــا را پنهان میکنند زیباترین چشمــــــــــها بیشترین اشـــــــــــکها را گریستــــــــــــه اند و مهربانترین قلبــــــــــها بیشترین درد را حـــــــــــــس کرده اند...


دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 23:54
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺗﻮ ﻋﻼﯾﻖ نوﺷﺘﻪ : ﻏﺬﺍﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﻡ ﺍﺳﺘﯿﮏ ﺁﺑﺪﺍﺭﺑﺎ ﺳﺲ ﻗﺎﺭﭺ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺭﯾﺰﻭﺗﻮ ﻭ ﺍﺳﭙﺎﮔﺘﯽ ﺑﻮﻟﻮﻧﺰ ﻭ ﮐﻤﯽﻣﺎﺭﺗﯿﻨﯽ :| . . . . ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺻﻒ ﻧﺬﺭﯼ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺍﺯﺩﺣﺎﻡ ﺟﻤﻌﯿﺖ ،ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯽﺍﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ ﻭ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻤﺎ {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 23:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آینده نه چندان دور :D

عاقد : عروس خانم دوشیزه shirin_sooskesiah آیا وکیلم شما را با مهریه …
یک شاخه وبکم و هدست بیسیم
ADSL و شمعدان دیجیتالی
سند یک سایت تفریحی با دامنه دات کام
یک مودم DSL بهمراه 60 سال اینترنت نا محدود و پر سرعت میگ میگ
به عقد دائم آقای feri_ferferi در بیاورم !؟

کاربران شاهد : عروس رفته کامنت هاشو چک کنه !
عاقد : برای بار دوم آیا وکیلم ؟
کاربران شاهد : عروس رفته ویروس کش سیستمشو آپدیت کنه !
عاقد : BUZZ !
عروس : با اجازه بزرگترهای فیس بوک ، بله ! :
دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 21:34
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نه آغوش میخواهم
نه بوس وکنار
ونه حتی یک نگاه مهربان
دیگر کارم از این حرفها گذشته
حتی دیگر فقط و الا وبجز و... هم نمیخواهم
هیچ هیچ هیچ
صداقت داشته باشی کافیست
A.S
1392/08/21

دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 21:31
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 21:23
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ