یافتن پست: #اه

saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 09:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره رفته رو صفحه فیسبوک نتانیاهو نوشته:

«ما تو ایران مشکل جین نداریم ولی رانی که می خوریم، یه تیکه میوه تهش گیر می کنه که نمیشه خورد، این رو پیگیری کن بی زحمت!»
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 22:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا اینجورین...



























بعضیام اونجورین
شماها چجورین؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 22:01
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای هایلی هایلی هایلی



این برنج هایلی

هر کی اونو خورده

...
خداییش قری ک این اهنگ باعث میشه من ازسر درســـ تا دم تی وی قر بدم چین چین دامن امید جهان 2رس نکرده تو کمرم:))))))))))
:))))))))))))
ی همچین کمری من دارم!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 21:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



هروقت تونستی برف رو سیاه کنی
کلاغ را سفید کنی
هروقت تونستی آتش را ببوسی
تو آب نفس عمیق بکشی
هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی
شادیه غم را ببینی
اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد بی انصاف ....




دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 21:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 21:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 21:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 21:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 21:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﮑﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﯿﺎﻩ ﺧﻮﺍﺭﺍ ﺑﮕﻪ :
ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺣﯿﻮﻭﻧﺎﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﮔﻮﺷﺘﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﺪ،
ﭼﺮﺍ ﭘﺲ ﻏﺬﺍﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﺪ؟
ﺧﻮﺏ ﮔﻨﺎﻩ ﺩﺍﺭﻥ ﻃﻔﻠﯿﺎ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 21:21
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ