هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
اندوه من انبوه تر از دامن الوند
بشکوه تر از کوه دماوند
غرورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز سر موی تو دورم
ا
ی عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش
تو قاف قرار من و من عین عبورم
بگذار به بالای بلند تو ببالم
کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم
ز خاک آفریدت خداوندِ پاک . پس ای بنده! افتادگی کن چو خاک حریص و جهانسوز و سرکش مباش . ز خاک آفریدنت ، آتش مباش چو گردن کشید آتش ِ هولناک . به بیچارگی تن بینداخت خاک چو آن سرفرازی نمود ، این کمی . از آن ، دیو کردند ، از این ، آدمی.
خداوند زمین را آفرید و گفت :
به به چه زیباست.سپس مرد را آفرید و گفت : جانمی این دیگه آخرشه !
و بعد هم زن را آفرید و با کمی اخم گفت : اشکالی نداره آرایش میکنه !!!
آسیه جون الان دیدم من ...یذره سایت برام بد باز میشه منم کم میام.من خودمو لو دادم......
1392/05/13 - 09:04divoOne metode khebasato bayad yadet bedam pas
)
1392/05/13 - 09:531111
1392/05/13 - 19:36 ( لايک توسط 1 کاربر )asiye eshghe man
1392/05/14 - 00:22 ( لايک توسط 1 کاربر )فدايي داري مهساجونم اونم قطعاخودمم اوووووووووووم ماچ
1392/05/14 - 10:06 ( لايک توسط 1 کاربر )علي فدامدات