یافتن پست: #اون

fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
میگفتن که چشمت دیگه جاذبه ای نداره امروز که از اون افتادم........
باورم شد{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 22:35
+5
AmiR
AmiR
خودم:دل لامصب دردت چیه آخه تو!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
دل:نمیدونم.
خودم:آخه مگه میشه ندونی دردت چیه
دل:اونم نمیدونم
خودم:پس ب چی دل خوشی به چه امیدی زنده ای
دل:بخدا نمیدونم.
دل:فقط دلم به خدا خوشه.خدایی ک سرنوشتم تو دستشه
خودم:آهان پس ک اینطورر
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 21:34
+5
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
روی دریاچه دور زیر اون ابر کبود قلبه من می
طلبه یه ترانه . یه سرود

دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 20:52
+4
saman
saman
در CARLO
دیدی درد نداشت؟ جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه یعنی اون همه اشک ماله شوق بوده !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 15:16
+3
saman
saman
در CARLO
12 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 15:09
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 01:16
+6
be to che???!!
be to che???!!

 





































اون گرفته تو نگير - شاعر: ايرج ميرزا




زن گرفته شده اي دوست به دام زن اسير........…. او گرفته تو نگير
چه اسيري كه ز دنيا شده است يكسره سير …........او گرفته تو نگير
بود يك وقت اورا با رفقا گردش و سير …........... ياد آن روز بخير
زن اورا كرده ميان قفس خانه اسير …............... او گرفته تو نگير
ياد آن روز كه آزاد ز غمها بوده …....................تك و تنها بوده
زن و فرزند ببستند اورا با زنجير ...........…........او گرفته تو نگير
بوده آن روز از طايفه درد كشان …................... بوده از جمع خوشان
خوشي ازدست برون رفت وشده لات وفقير........…او گرفته تو نگير
اي مجرد كه بود خوابگهت بستر گرم ….............. بستر راحت و نرم
زن مگير؛ورنه شود خوابگهت لاي حصير.…...... او گرفته تو نگير
او زن دارد و محكوم به حبس ابد است …................. مستحق لگده
چون در اين مسئله بود از خود مخلص تقصير.......….او گرفته تو نگير
او از آن روز كه شوهر شده است خر شده است...…. خر همسر شده است
مي دهد يونجه به او جاي پنير...................…....... او گرفته تو نگير


خوب خانم جون اگه جنبه نداری نخون





 

آخرین ویرایش توسط در [1392/05/2 - 01:56]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 01:14
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
6 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 00:19
+2
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
در CARLO
پروردگار ! شوخی پشت وانتی کردی ما رو انداختی ایران ، حرفی نزدیم !
شوخی افغانی کردی تو این دوره خلقمون کردی ، گفتیم عب نداره !
دیگه این شوخی شهرستانی چیه وسط تابستون روزه می خوای !؟
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 23:49
+7
مهسا
مهسا
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 23:05
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ