یافتن پست: #اون

مهسا
مهسا
وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ ، اون موقع هم زیادی بوده.......
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 18:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ه دسته از آدما هستن که خیلی رو مُـــخن :
1- اونایی که وقتی داری فیلم می بینی فکر میکنن تو نمی فهمی و هی واست توضیح میدن
2- اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج به پهلوت میزنن
3- و اونایی که وقتی داری با تلفن صحبت میکنی هی میپرسن کیه؟ کیه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کومشو انتخاب می کنی
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کــیــا ایــنــو میــشــنــاســن؟
13 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از كتاب فروشی پرسیدند: «وضع كاسبی ات چه طور است؟»
كتاب فروش گفت: «خیلی بد، كسانی كه پول دارند، سواد ندارند و كسانی كه سواد دارند پول ندارند تا كتاب بخرند!
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:14
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
| دفتر عشـــق كه بسته شـد
| دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــ دم
| خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــدون
| به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــدم
| اونیكه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــود
| بد جوری تو كارتو مونــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــد
| برای فاتحه بهـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــت
| حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــد
| تــــموم وســـعت دلـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــو
| بـه نـام تـو سنـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــد زدم
| غــرور لعنتی میگفـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــت
| بازی عشـــــقو بلـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــدم
| از
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 16:04
+2
مهراوه
مهراوه
تازه عادت کرده بودم
که توو تنهایی بمونم
ولی وقتی تو رو دیدم
دیگه گفتم نمیتونم

تازه عادت کرده بودم
که باشم تنهای تنها
تا که دیدمت دلم گفت
تویی اون عشق توو رویا

تازه عادت کرده بودم
تازه عادت کرده بــــودم
(مازیار فلاحی)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 12:44
+11
ramin
ramin
به سلامتی اونی که واسه رفتنش گریه کردی …
اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد باهم خندیدن …
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 12:12
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
40 ساله که گوشه ی پاکت ساندیس نوشته:

" از اینجا باز کنید"

اما مردم هنوزم که هنوزه از اونجا باز میکنند!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 12:04
+4
*vorojak*
*vorojak*
خیلی سخته کسیو دوست داشته باشی ولی اون حتی....{-38-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 01:30
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ