♥ نگار ♥
سلامتی اون پدری که "نمیتوانم" را زیاد در چشمانش میشه دید ولی هرگز از زبانش نمیشه شنید
آخرین ویرایش توسط
NEGAR1992 در [1391/01/15 - 15:54]
♥ نگار ♥
سلامتی اونایی که پستاشون لایک نمییخوره
سلامتی اونایی که کسی پروفایلشون رو محل نمیذاره
سلامتی اونایی که حتی "Poke" هم نمیخورن
سلامتی اونایی که سالی یه فرند ریکوئست هم ندارن
سلامتی اونایی که واقعی بودن ولی شرایط مجازیشون کرد
...سلامتی فرندای مجازی که اشکای تنهاییتو نمیبینن .....
سحر
هیچوقت با شنیدنِ یه جمله در مورد کسی قضاوت نکن. برای هممون پیش اومده که گاهی حرفهایی زدیم که برخلاف اعتقادات یا تفکراتمون بوده.
بهش مهلت بده بذار خودش رو ثابت کنه بهت. اونی که داری در موردش قضاوت میکنی دیوار نیست، یه آدمه که دل داره و دوست نداره در موردش اشتباه قضاوت بشه.
یه لحظه خودت رو بذار جای اون، اونوقت میفهمی منظورم چیه!
ALI SHABAN
بعضــــی وقتـــــــا باید اونقـــــــــدر مــــــرد باشی که بــــــعضـ ــی های دیگـــــه به مردیشون شکـــ کنن!...
ॐ SərViiiN ॐ
چیه چیزی شده؟؟
چرا ساکتی!!
دوس داری بنزین بزنی با کارت کی؟؟!!!
شنیدم بنزین شده ۷۰۰ به تازگی!!
بنزینتو تقسیم می کنی با یکی!!
دیگه که رو کارت بنزینش حساسی!!!!
روش داری عقایده خیلی شیکو وسواسی!!!
اونقده اونو می خوای که اگه لیتری ۱۰۰ بنزین بدم بهت، منو نشناسی!!!!

1391/01/15 - 15:53آخی
1391/01/15 - 15:57

1391/01/15 - 15:59