یافتن پست: #اون

علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
ی دونی دلتنگی یعنی چی؟ دلتنگی یعنی اینکه:بشینی به خاطراتت باهاش فک کنی ...
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شوری اشکهای لعنتی....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:29
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ،
از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ،
از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره !
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:52
+9
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
بـــه ســلامتــی خـــودم

کــه همیشــه اونــی شـــدم کـــه بقیـــه مــی خـــوان

ولـــی هیشـکــی اونــی نشــد کــه مــن مــی خــواستــم ...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 14:56
+4
payam65
payam65
بهترین روز دیدن تو بهترین حرف گفتن تو

زندگی هستی و بودن یعنی خواستن،خواستن تو





بهترین خاطره از تو یادگار عمر من تو





دورترین راه واسه ی من کمترین فاصله از تو





پرسیدی از عشق اول فقط از رو بچگی بود





چی بگم از عشق دوم اونم از رو سادگی بود





دلم عادت قریبی به هوای عاشقی داشت





عشق سوم اومد از راه رو هوا زد دلمو برد





عشق بعد از سر لج بود چند صباحی بود و بس بود





وقتی از سرم بدر شد دفع صد بلا و شر شد





اما تو، تو آخرینی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 13:23
مهسا
مهسا
تو این تبلیغه میگه، فلان صابون %۹۹ باکتریها رو میکشه. من از همینجا به اون %۱ باکتری، به خاطر این ایستادگیِ پر غرور و پر افتخارشون تبریک میگم..! {-32-}{-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 02:30
+10
مهسا
مهسا
تو دوران مدرسه هفته آخر عيد كه ميشد همه قول وقسم مي خورديم جمعا نيايم مدرسه! فردا كه ميشد همه اومده بودن ببينن كي نيومده. يعني عاشق اون اتحادمون بودم !!! {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 02:23
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
پر کاربردترین دروغ،پشت تلفن: اونم سلام میرسونه!!!
{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 00:29
+10
poria
poria
گفتم دوستت دارم ، نگاهی به من کرد و گفت : چندتا ؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 22:44
+4
milad
milad
tavajoh.......tavajoh
nazar sanji
kodom yekio esmesho mishe gozasht mard
khodaeesh sadeghane j bedin
az khanoma kodomo mipasandin?
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:06
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
مراقب افکارت باش...اونها به گفتار تبدیل می شوند
مراقب گفتارت باش...اونها به کردار تبدیل می شوند
مراقب کردارت باش...اونها به عادت تبدیل می شوند
مراقب عاداتت باش...اونها به
شخصیتت
تبدیل می شوند
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1391/01/15 - 18:35]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 18:33
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ