یافتن پست: #اون

نیوشا
نیوشا
دو نفر میرن تو غار ! از غار بیرون میان ! یکی صورتش کثیف بود و اون یکی تمیز ! اونی که صورتش تمیز بود به اونی که صورتش کثیف بود نگاه کرد رفت صورتش شست ! اونی هم که صورتش کثیف بود به اونی که صورتش تمیز بود نگاه کرد نرفت صورتشو بشوره !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 23:07
+7
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرت چیه در مورد اینکه دختر به پسر پیشنهاد دوستی بده؟؟؟
1-اییییشششش بدم میاد
2-دختره خله
3-مگه میشه!
4-وای چه باحال میشه
5-دوست دارم خودم دوست پسرمو انتخاب کنم
6-اینجوری دختر خودشو بی ارزش میکنه
7-مردای ایرونی درکشو ندارن
8-غیر ممکنه من اینکارو کنم
9-خاک تو سر اون دختره که به پسره پیشنهاد بده
10-خیلی دوست دارم ولی اگر به پسر دلخواهم پیشنهاد بدم بی ارزش میشم
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1391/01/13 - 15:06]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینکه یه نفر بهت بگه "مواظب خودت باش" حس خوبی داره ...

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه "من ازت مواظبت میکنم "
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینکه یه نفر بهت بگه "مواظب خودت باش" حس خوبی داره ...

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه "من ازت مواظبت میکنم "
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:11
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1391/01/12 - 21:31]
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:45
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
والــدیــــن گـرامـــی‌ ...
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده .. اون اس ام اس از دوست پسرشه .. قلم پاشو میتونید خورد کنید . . . :D
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:25
+4
Alireza
Alireza
به یاد هنرمندی که همیشه زنده میمونه
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1391/01/14 - 11:44]
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:13
+8
zahra
zahra
کاش میشد واسم خواستگار می اومد! بعد من میگفتم : شمااومدین منو بگیرین؟ اونام می گفتن : بلــــــــــــه! بعد منم میدویدم و داد میزدم: اگه میتونین منوبگیرین ... اگه میتونین منوبگیرین! خلاصه همینجوری تا شب بازی می كردیم ! :d
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 12:48 توسط Mobile
+7
فرزاد
فرزاد
ضد دین کیست؟
نظر دهید.
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:50
+2
reza
reza
بچه ها اونی که دو.سش دارم
میمیرم واسش
زنگ میزنم بهش جوابم و نمیده
عیبی نداره
باشه
اینم حکایت دل تنهای منه
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:20
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ