یافتن پست: #اون

مهسا
مهسا
اینقد بدم میاد نشستم پشت کامپیوتر تنهایی حالشو میبرم .... یهو یکی میاد تو میشینه کنارم ....باید براش از اول تا آخر پیدایش کامپیوتر رو براش توضیح بدی .... تازه تو هر سایتی هستی باید عکساشو ببینه ... عه ! اون چی بود !؟ این چیه !؟ بزن ببینیم چیه ! لاغری در ده دقیقه !؟ اینجا چی نوشته !؟ اونجا چی نوشته !؟ یعنی آدم میخواد مانیتور رو از پهنا بکنه تو حلقش{-34-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:42
+6
مهسا
مهسا
اطلاعیه : اونقدر که آیفون تصویری در ایام عید کارائی داره تلویزیون و ماهواره و غیره کارائی نداره جهت یاد آوری گفتم ! مهمان حبیب خداست !{-54-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:06
+4
مهسا
مهسا
تذکر جدی به عیدی بگیران عیدی خود را در جیب خود نگه دارید ! ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون با خانوادمون درگیرم !{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:03
+2
hosein
hosein
ماهيان از طلاطم دريا به خدا شكايت كردند و چون دريا آرام شد خود را اسير تور صيادان يافتند.طلاطم هاي زندگي حكمتي از خداوند است يادمان باشد هميشه از خدا بخاهيم دلمان آرام باشد نه اطرافمان..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 20:11
+7
reza
reza
پلیس جلو یه ماشین رو می گیره و میگه: چون از صبح اولین كسی هستی كه كمربند
ایمنی بستی برنده 60 هزار تومن پول شدی. حالا می خوای باهاش چیكار كنی؟
مرد میگه: میرم گواهینامه می گیرم.
زنش سریع میگه: جناب سروان، به حرفاش گوش ندین، این وقتی اكس می زنه پرت و پلا
میگه.
بچّشون از اون پشت میگه: بابا نگفتم با ماشین دزدی قاچاق نكنیم؟
یه صدا از صندوق عقب میاد: از مرز رد شدیم یا نه؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 19:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن…
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم..
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,
راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون…
اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن
اینایی که همیشه میخندن
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن
اینا فرشتن …
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه, اذیتشون نکنین …
تنهاشون نزارین ؛ داغون میشن …
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 16:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتیه اونایی که ....
خیلی وقتــــــــه بــریـــدن
دیگه نــــه « نـــــاز » میکشن....
نـــه « انتظــــار» میکشــــن....
نـــــــــه « آه » میکشـــــــن....
نــــــــه « درد » میکشـــــن....
نـــــــه « فـــریـــاد » میکشـــن...
فقط «دســـت » میکشـــن ...
و مــــــیــــــــــــــــرن......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 16:20
+4
محمد
محمد
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش
شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی
و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن
چون شاید
هیچوقت
هیچ کس
تو رو به اندازه اون دوست نداشته باشه
آخرین ویرایش توسط Ghoghnus در [1391/01/7 - 14:35]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 12:31
+4
محمد
محمد
به بابام میگم تیغ اصلاح داری؟ میگه نه برو بیرون بخر. نون هم بخر. یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزیه یه قرص معده بخر. میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم.
گفتم نه احساس میکنم یه ته ریش بهم میاد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 01:37
+17
saeed
saeed
میدونی مشكل ما كجاست؟!
اونجا كه وقتی با كسی تموم میكنیم
خیلی بیشتر دربارش فكر میكنیم، تا وقتی كه باهاش بودیم...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 00:46
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ