محمد
ه آدمایی هستن که تو فلشِ ماشینشون فقط یه آهنگ هست برای پلی شدن؛ آهنگ \" یه روز خوب میاد \" اونا خیلی خستن ، حواستون باشه...
tamanna
حرف راست و خوشگل و موشگل
خب حالا که میخواستین اسکار بدین چرا حجت و راضیه رو دعوت نکرده بودین؟
اونا هم آدمن...
بچه های اونا هم بچۀ آدمن...
تولۀ سگ که نیستن که...
اِشکالشون... اشکالشون اینه که بلد نیستن خوب حرفشون رو بزنن....
اشکالشون اینه که زود از کوره در میرن...
ولی اینا دلیل نمیشه که...
نادر و سیمین و حجت و راضیه به یه اندازه تو این افتخار سهیم بودن راس نميگم...............
reza
حتما برات پیش اومده وقتی داری به آسمون نگاه می کنی
یکی ازت بپرسه:دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟
یا ازت بپرسه :داری بکدوم ستاره نگاه می کنی؟
اکثر ادما می گن:دارم به پر نور ترین ستاره نگاه می کنم
ولی یادت باشه اونی که از همه پرنورتره،علاوه بر تو،
چشم خیلیای دیگه دنبالشه. به ستاره ای خیره شو
که حتی اگه کم نوره، ولی مطمئنی جز توهیچکس دیگه بهش چشم ندوخته
reza
یه آدمایی هستن که هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره
اگه یخ ام بزنن دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا [!]
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن اینا فرشتن
قدرش و بدون اگه یکیشون تو زندگیته ♥