یافتن پست: #اون

مهسا
مهسا
پشتکار رو از اون ساعتِ زنگداری یاد بگیر که تادهنتو سرویس نکنه، صداش قطع نمیشه{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 23:40
+7
مهسا
مهسا
یه شوهرم نداریم شب بگیم ببرمون بیرون اونوقت بگه نه , ما هم از لجمون تایر ماشینشو پنچر کنیم صبح که میخواد بره سر کار ببینه کلافه شه , ما هم موزیانه بخندیم بگیم آخی الهی اشکال نداره عزیزم ولی خب باز خوبه دیشب نخواسیم بریم بیرون وگرنه میخورد تو ذوقمون !{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:41
+6
محمد
محمد
یه روز یه امریکایی یه ژاپنی یه ایرانی در مسابقات تربیت سگ شرکت میکنن به اینا میگن هر چی بلدین به سگهاتون یاد بدین ما یه سال دیگه میایم تا هر کی سگ رو خوب تربیت کنه جایزه مال اونه.
خلاصه یه سال میگذره مسولین برمیگردن.
اول میرن سر سگ امریکایی میبینن سگه داره چت میکنه تعجب میکنن میرن پیش ژاپنی میبینن سگش داره غذا میپزه بازم تعجب میکنن در نهایت میرن میبینن سگ ایرانیه افتاده زمین حتی نای بلند شدن نداره از ایرانیه میپرسن اقا این چه وضعشه؟ایرانیه با اعتماد به نفس میگه یه لحظه صبر کنین.......بعد یه تیکه نون خشک از جیبش در میاره تو همون لحظه سگه بلند میشه میگه اصغر تو رو خدا از اون یه تیکه بده بخورم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:26
+11
محمد
محمد
ه آدمایی هستن که تو فلشِ ماشینشون فقط یه آهنگ هست برای پلی شدن؛ آهنگ \" یه روز خوب میاد \" اونا خیلی خستن ، حواستون باشه...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:43
+10
محمد
محمد
تا حالا دقت کردین ما به بانک اعتماد میکنیم پولامونو میذاریم اونجا ولی بانک به ما اعتماد نداره حتی خودکار هاشم زنجیر کرده!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:25
+9
tamanna
tamanna
حرف راست و خوشگل و موشگل
خب حالا که می‌خواستین اسکار بدین چرا حجت و راضیه رو دعوت نکرده بودین؟
اونا هم آدمن...
بچه های اونا هم بچۀ آدمن...
تولۀ سگ که نیستن که...
اِشکالشون... اشکالشون اینه که بلد نیستن خوب حرفشون رو بزنن....
اشکالشون اینه که زود از کوره در میرن...
ولی اینا دلیل نمیشه که...
نادر و سیمین و حجت و راضیه به یه اندازه تو این افتخار سهیم بودن راس نميگم...............
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:03
+11
reza
reza
حتما برات پیش اومده وقتی داری به آسمون نگاه می کنی

یکی ازت بپرسه:دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟

یا ازت بپرسه :داری بکدوم ستاره نگاه می کنی؟

اکثر ادما می گن:دارم به پر نور ترین ستاره نگاه می کنم

ولی یادت باشه اونی که از همه پرنورتره،علاوه بر تو،

چشم خیلیای دیگه دنبالشه. به ستاره ای خیره شو

که حتی اگه کم نوره، ولی مطمئنی جز توهیچکس دیگه بهش چشم ندوخته
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:25
+2
مهسا
مهسا
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه... !!{-38-}{-54-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:14
+7
reza
reza
یه آدمایی هستن که هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره
اگه یخ ام بزنن دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا [!]
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن اینا فرشتن
قدرش و بدون اگه یکیشون تو زندگیته ♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:13
+6
مهسا
مهسا
والــدیــــن گـرامـــی‌ .. اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده .. اون اس ام اس از دوست پسرشه .. قلم پاشو میتونید خورد کنید{-7-}{-2-}
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:03
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ