یافتن پست: #اون

مهسا
مهسا
از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟ سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایر[!]س؟ ... میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه{-54-}{-18-}{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:18
+7
مهسا
مهسا
مامان : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..! بابا: نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده ... و هیچکس ندانست پسر هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشت!!!!{-54-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:15
+6
مهسا
مهسا
دغدغه های فکری یک پسر ایرانی ! دیدگاه !!!{-18-}{-7-}{-2-}{-32-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 18:02
+5
ali rad
ali rad
به سلامتیه اونایی که برای داشتنشون لازم نیست با سیاست باشی یا نقش بازی کنی، همین که یک رنگ باشی کافیه
آخرین ویرایش توسط nirvana در [1391/01/6 - 17:31]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 17:30
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
سلام به همه دوستای گلم
من یه 10 روزی اینجا شاید نیام...میخام برم سفر...میخام برم کربلا..اونجا نمیتوونم آن شم...همتونو اونجا دعا میکنم.
فرامئشم نکنیدااااااا
دوستتون دارم
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1391/01/6 - 05:01]
10 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 04:41
+10
zahra
zahra
به سلامتي کساني که هيچ کس دوستشون نداره و اون ها هم ديگه توقع دوست داشتن از کسي ندارند ...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 04:28 توسط Mobile
+10
مهسا
مهسا
برای دخترخالم توی فیس بوک صفحه درست کردم بعد یه هفته رفتیم دیدم صد نفر دوست داره اونوقت درخواست دوستی براش فرستادم برام پیغام گذاشته شما کی هستی!!!! فک و فامیله داریم??{-39-}{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 03:10
+7
مهسا
مهسا
دختر: امروز بند كفشم رو نبستم , شونصد تا لایك 385 تا كامنت!
پسر: امروز خودكشی میكنم...... 2 تا لایك , 1 كامنت .... كه اونم رفیقش نوشته اول این پول ما رو بیار بعد برو گم شو !!{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 02:59
+9
مهسا
مهسا
بهانه ی دخترا: ۱ – فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی) ۲ – من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی) ۳ – من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره) ۴ – تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو آشنا شدم) ۵ – من تو رابطه مون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم) ۶ – دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر ){-2-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:44
+4
tamanna
tamanna
خوشگل به اينا ميگن نه به اونا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:19
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ