*elnaz* *
عميق ترين درد در زندگی مردن نيست،بلکه نداشتن کسی است که الفباي دوست داشتن را برايت تکرار کند،و تو از اون رسم محبت بياموزی
*elnaz* *
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري رد ميشي بر ميگرده نگات ميكنه، بدون براش مهمي
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي افتي برميگرده با عجله مياد به سمتت، بدون براش عزيزي
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي خندي برميگرده نگات ميكنه، بدون براش قشنگي
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه ميكني باهات اشك ميريزه، بدون دوستت داره
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري با يكي ديگه حرف ميزني تركت ميكنه، بدون عاشقته
شايد يه كسي شب ها براي اينكه خواب تورو ببينه به خدا التماس مي كنه ،
شايد يه كسي به محض ديدن تو دستش يخ ميزنه و تپش قلبش مرتب بيشتر ميشه ،
مطمئن باش يه كسي شب ها به خاطر تو توي درياي اشك مي خوابه ،
ولي تو اون رو نمي بيني!
poria
اگه به اونی که میخوای نمیرسی
آهسته تر برو تا اونی که تو رو میخواد بهت برسه . . .
poria
خداوندا
از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدارم
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن
شریعتی
ali rad
تغییری در من ممکن ساز ، خداوند بنده نواز
تغییری در من ممکن ساز
reza
آخر یه روز تیک میگیری لباس های شیک می گیری
بابات رو می کنی کچل تا بینی رو کنی عمل
با همراهت زنگ می زنی عینک رنگ رنگ می زنی
این دل و اون دل می زنی هی به موهات ژل میزنی
جنس لباست تریکو موزیک فقط از انریکو
جوراب های فسقلکی روسری های الکی
با اشوه های شتری میشینی پشت موتوری
تو خیالت خیلی تکی فکر می کنی با نمکی
خوشی با این تریپ خفن
حالا قشنگی مثلا ؟؟؟؟
محمد
به سلامتی اون کسی که وقتی کنارش راه میری نه به خاطر زیبایی ظاهریش بلکه به خاطر زیبایی درونیش نمی تونی دست از نگاه کردن بهش برداری!
.
.
.
.
.
.
فقط ماشینارم بپا زیرت نکنن!