یافتن پست: #اون

*elnaz* *
*elnaz* *
عميق ترين درد در زندگی مردن نيست،بلکه نداشتن کسی است که الفباي دوست داشتن را برايت تکرار کند،و تو از اون رسم محبت بياموزی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:25
*elnaz* *
*elnaz* *
اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري رد ميشي بر ميگرده نگات ميكنه، بدون براش مهمي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي افتي برميگرده با عجله مياد به سمتت، بدون براش عزيزي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي خندي برميگرده نگات ميكنه، بدون براش قشنگي

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه ميكني باهات اشك ميريزه، بدون دوستت داره

اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري با يكي ديگه حرف ميزني تركت ميكنه، بدون عاشقته



شايد يه كسي شب ها براي اينكه خواب تورو ببينه به خدا التماس مي كنه ،

شايد يه كسي به محض ديدن تو دستش يخ ميزنه و تپش قلبش مرتب بيشتر ميشه ،

مطمئن باش يه كسي شب ها به خاطر تو توي درياي اشك مي خوابه ،

ولي تو اون رو نمي بيني!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:22
+1
مهسا
مهسا
اون کسی که با امید و آرزوهات بازی می کنه
خیلی خطرناک تر از اون آدمیه که با احساست درگیر می شه
چون اونی که بهت امید می ده و برات آرزوهاتو نقاشی می کنه
زخمهای کهنه ات و می کشه بیرون و براشون پاک کن در میاره
ولی اونی که احساستو درگیر می کنه وقتی می ره
داغیش فقط اندازه رویای یه بوسه اس که گاه گاه به یادت می افته
از این جور افراد بترسید .......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:14
+2
poria
poria
اون لایک قشنگ رو بزن گروه بره بالا.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:55
+1
poria
poria
اگه به اونی که میخوای نمیرسی
آهسته تر برو تا اونی که تو رو میخواد بهت برسه . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 00:36
+1
poria
poria
خداوندا
از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدارم
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن

شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 23:41
+2
ali rad
ali rad
تغییری در من ممکن ساز ، خداوند بنده نواز

تغییری در من ممکن ساز
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 22:23
+1
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
اونقدر كه آيفون تصويري در ايام عيد كارائي داره،تلويزيون و ماهواره و غيره كارائي نداره...!!!جهت ياد آوري گفتم وگرنه مهمان حبيب خداست!!!{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 15:31
+10
reza
reza
آخر یه روز تیک میگیری لباس های شیک می گیری

بابات رو می کنی کچل تا بینی رو کنی عمل

با همراهت زنگ می زنی عینک رنگ رنگ می زنی

این دل و اون دل می زنی هی به موهات ژل میزنی

جنس لباست تریکو موزیک فقط از انریکو

جوراب های فسقلکی روسری های الکی

با اشوه های شتری میشینی پشت موتوری

تو خیالت خیلی تکی فکر می کنی با نمکی

خوشی با این تریپ خفن

حالا قشنگی مثلا ؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 13:10
+3
محمد
محمد
به سلامتی اون کسی که وقتی کنارش راه میری نه به خاطر زیبایی ظاهریش بلکه به خاطر زیبایی درونیش نمی تونی دست از نگاه کردن بهش برداری!
.
.
.
.
.
.
فقط ماشینارم بپا زیرت نکنن!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:42
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ