یافتن پست: #اون

saeed
saeed
یه روز پلیس جلو یه ماشین رو می گیره و میگه:.چون از صبح اولین كسی هستی كه كمربند ایمنی بستی برنده 58هزار تومن پول شدی..حالا می خوای باهاش چیكار كنی؟.مرد می گه: می رم گواهینامه می گیرم.. زنش سریع می گه: جناب سروان این وقتی اكس می زنه پرت و پلا می گه.. بچشون از اون پشت می گه: بابا نگفتم با ماشین دزدی قاچاق نكنیم؟.یه صدا از صندوق عقب می یاد : از مرز رد شدی؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:32
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی، به رختخواب بری؛هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی .هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد،دوست ‌دخترت نیست و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه به پیدا کردن یک مكان خالی،اونوقت میتونی روی همراهی و همدلیِ دختر به عنوان جنس مخالفت حساب کنی.
9 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین فکر دنیا اینه که بفهمی اونی که تمام فکرته به فکرت نیست.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:13
+2
*vorojak*
*vorojak*
نظرتونو تو یه جمله بدید!!؟
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 02:06
+4
ashkan
ashkan
پسر به دختر گفت اگه يه روزي به قلب احتياج داشته باشي اولين نفري هستم که ميام تا قلبمو با تمام وجودم تقديمت کنم.دختر لبخندي زد و گفت ممنونم
تا اينکه يک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نياز فوري به قلب داشت..از پسر خبري نبود..دختر با خودش ميگفت :ميدوني که من هيچوقت نميذاشتم تو قلبتو به من بدي و به خاطر من خودتو فدا کني..ولي اين بود اون حرفات..حتي براي ديدنم هم نيومدي…شايد من ديگه هيچوقت زنده نباشم.. آرام گريست و ديگر چيزي نفهميد…{-35-}{-35-}

چشمانش را باز کرد..دکتر بالاي سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقي افتاده؟دکتر گفت نگران نباشيد پيوند قلبتون با موفقيت انجام شده.شما بايد استراحت کنيد..درضمن اين نامه براي شماست..!
دختر نامه رو برداشت.اثري از اسم روي پاکت ديده نميشد. بازش کرد و درون آن چنين نوشته شده بود:

سلام عزيزم.الان که اين نامه رو ميخوني من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون ميدونستم اگه بيام هرگز نميذاري که قلبمو بهت بدم..پس نيومدم تا بتونم اين کارو انجام بدم..اميدوارم عملت موفقيت آميز باشه.(عاشقتم تا بينهايت)


قلب

دختر نميتوانست باور کند..اون اين کار
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 01:14
+2
hadith
hadith
دستم بـه سمـت ِ تلفُـن مـیرود و بـاز می‌گـردد
چـون کودکـی که به او گفته‌اند شیرینـی روی میـز “مــال ِ مهمان‌هـاست”
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 00:59
+3
محمد
محمد
هیچ لذتی بالاتر از این نیس که یه تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه و آدم بتونه 2تا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه
خدایا این لذتارو از ما نگیر!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 23:59
+8
saman mazaheri
saman mazaheri
ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه
1-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)
2-پسته
3-بادوم درختی
4-فندق
... 5-تخمه ژاپنی
6-تخمه کدو
7-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)
8-پیاله
9-پیش دستی
10_فرش
11-.......همینجوری برو تا آخر!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 19:35
+3
نیوشا
نیوشا
تذکر جدی به عیدی بگیران عیدی خود را در جیب خود نگه دارید ! ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون با خانوادمون درگیرم !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 19:30
+13
saman mazaheri
saman mazaheri
اطلاعیه :
اونقدر که آیفون تصویری در ایام عید کارائی داره
تلویزیون و ماهواره و غیره کارائی نداره
جهت یاد آوری گفتم !
مهمان حبیب خداست !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 19:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ