یافتن پست: #اون

tamanna
tamanna
بچه ها عيدتون مبارك عاشق همتونم خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش بگذره اي كاش تو اين سال دقيقه ها زود زود بگذره تا نتونيم دلاي همديگرو بشكونيم و اونقد باهم خوش باشيم كه كسي نتونه دقيقه هارو از ما بدزده برين رو ساعتا واي چه سالي باشه اين سال بيا اينم ماچاتون ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ {-49-}مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ{-49-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-57-}{-57-}{-57-}{-57-}{-27-}{-27-}{-27-}{-27-}{-27-}{-44-}
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 00:59
+8
مهسا
مهسا
دیدین بعضیا وقتی می‌شینن رو صندلی چرمی بعد صدا میده یه بار دیگه صداشو در میارن که بگن مال صندلی بوده؟!! فاجعه اونجاست که صداش دیگه در نیاد !{-54-}{-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 00:32
+4
مهسا
مهسا
فقط خانومهای ایرانی هستن از یه هفته قبل از عروسی هی میگن چی بپوشیم؟! .. چی بپوشیم؟! اونوقت شب عروسی رسماً هیچی نمی پوشن !{-54-}{-32-}{-45-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:51
+6
محمد
محمد
یه مدته خونه بیکارم تا لنگ ظهر میخوابم !
امروز حدودای 12.30 مامانم زنگ زده بیدارم کرده ، میگه پسرم این پهلو اون پهلو شو اقلا زخم بستر نگیری !!!
من {-16-}
مامانم {-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 21:12
+8
saeed
saeed
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن...هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم. وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره... همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون... اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن. اینایی که همیشه میخندن .اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن اینا فرشتن...تنهاشون نزارین, داغون میشن
.
یكیش خود من
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 12:04
+2
saeed
saeed
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 11:10
+1
مهسا
مهسا
اینترنت ملی و مسنجر اسلامی{-11-}{-7-}
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:22
+9
محمد
محمد
زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

آخی...
یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره
دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:
ببین خواهرت چقدر داره ضایع می‌رقصه
شلوار پسر عموت داره می‌افته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه‌اش نشسته داره غیبت می‌کنه
از خودت و خانواده‌ات متنفرم :))
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:11
+8
مهسا
مهسا
از من به شما نصیحت:

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره !!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:59
+5
مهسا
مهسا
ها ها ها .... خوشم اومد
نیازی به شرح نداره
{-2-}
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 02:56
+2
-2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ