tamanna
بچه ها عيدتون مبارك عاشق همتونم خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش بگذره اي كاش تو اين سال دقيقه ها زود زود بگذره تا نتونيم دلاي همديگرو بشكونيم و اونقد باهم خوش باشيم كه كسي نتونه دقيقه هارو از ما بدزده برين رو ساعتا واي چه سالي باشه اين سال بيا اينم ماچاتون ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

































fadat beshaaaaammmm aziize delam eyde u ham mobalaaaaaaaaaaak bashe khanoomi



































1391/01/6 - 01:01عید شما هم مبارک
1391/01/6 - 01:04اگه کسی بخاد دل کسی رو بشکنه تو یه دقیقه هم میتونه یه سال که خیلی زیاده
lmisi azizam
1391/01/6 - 20:23