چه حالي ميده بري مهموني بعد دختر صاحب خونه براتون شربت يا چاي بياره بعد ازش بپرسي
خودتون درست كردين؟؟؟؟؟؟؟ بعد اون با نازو عشوه بگه....بله... بعد تو بگي نه ممنون نميخورم
bangkok dangerous
این فیلم یکی از بهترین فیلم های نیکلاس کیج هست که من خیلی دوستش دارم.داستان راجبع یک قاتل حرفه ای هست که وارد بانکوک میشه اونجا عاشق یک دختر کر و لال میشه دختره میفهمم که عشقش قاتل هست.در نهایت این آقای قاتل وقتی میبینه به ته خط رسیده خودش میکشه.صحنه آخر فیلم من خیلی دوست دارم و کلی هم گریه کردم چون واقعا خیلی دردناک میمیره .
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد/آرزو های قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت/این و تقصیر تو اون دل بیمار خودت
دل بیمار خودت خیلی دلم ازت پر/بد جوری از تو دلخوره
یک روز تلافی میکنه/دل از دلت تو میبره
قلبمو پس فرستادی/خوب خودت نشون دادی
من خودم هم خسته شدم پاشو برو تو ازادی
میدونستم مزه عشقم دلتو میزنه/دلتو یک تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دسته کم گرفتم که این شد آخرش/هنوز هم خاطره ات اینجاست بیا وردار ببرش
این اهنگ امروز گوش دادم بد جوری حالمو گرفت یاد خاطرات گذشته افتادم.این آهنگ محسن یگانه خونده.


1390/12/22 - 15:55