یافتن پست: #اون

milad
milad
و خداوند عینک آفتابی را آفرید

تا پوششی باشد بر چشمان پف آلود

تلی باشد بر موهای وزیده

فیگوری باشد برای تیپ های ناقص

ماله ای باشد برای دماغ های ضایع !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:01
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
چهــــــــــــــــارشنبه ســــــــــوری »»»»»» چـــهارشـنبه ســـوری امســـال رو چـــــی کار می کنـــی؟ {-7-}{-7-}......۱.میری پارتی و عشق حال و.....{-32-}{-32-}{-44-}.. ۲.میری تو خیابونا اتیش بازی و ترقه نارنجک و کپسول تی ان تی ترکوندن{-21-}{-7-}{-7-}{-2-}.......... ۳.از ترس میشی تو خونه و اهنگ با صدای بلند گوش میدی که صداها رو نشنوی{-9-}{-9-}{-10-}{-4-}....... ۴.با اکیپتون جمع میشید و میرید دور دو{-27-}{-27-}.........ر ۵.میزنی تو خط فیلم و سینما و این حرفا {-15-}{-15-}{-2-}........۶.تو کوچه بساط بزنو برقص راه میندازی {-29-}{-29-}{-7-}{-7-} .......... ۷.میری شیشه اون همسایه رو که ازش بدت میادو به بهانه{-16-}.... ۴شنبه سوری میاری پایین{-18-}..... ۸.دیگه خودت بگو چی کار میکنی؟ این تاپیک مجهز به جدیدترین دزدتاپیک گیرهای مدرن میباشد {-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه · 28 ثانیه قبل در بچه زرنگــــــا ·
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:30
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
چه لحظه دردآوريه، اون لحظه که میپرسه: خوبی؟ بغض تو گلوت میپیچه ... 5 خط تایپ میكني، ولی به جای enter ... همه رو پاک ميكني و مينويسي: ... خوبم مرسی تو خوبی؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:06
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
به مرده تو اتوبوس کبریت می خواسته، به بغل دستیش می گه:
- اسمت چیه؟
- همایون.
- به به، شغلت چیه؟
- زنبوردار.
- به به، کجا می ری؟
- اهواز.
- عجب جایی! کبریت داری؟
- نه.
- نه و نکمه! با اون اسمت، مردک پشه باز، تو این گرما سگ می ره اهواز که تو می رى؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:05
+7
Danial
Danial
والــدیــــن گـرامـــی‌ ..
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید =))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:03
+1
reza
reza
هيچكس لياقت اشكهاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شود اگر كسي تو را آنطوركه ميخواهي دوست ندارد به اين معني نيست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد دوست واقعي كسي است كه دستهاي تورابگيردولي قلب تورالمس كند بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي و بداني كه هرگزبه اونخواهي رسيد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:59
+4
Ali
Ali
کنکور متأهلین

شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید ؟!
الف) به اندازه تعداد سکه های مهریه اش
ب) به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش !
ج) به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش !
د) به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز !

? - چه عاملی سبب شد تا شما به خواستگاری عیالتان بروید ؟!
الف) جوونی کردم !
ب) سادگی کردم !
ج) گول خوردم !
د) من که نرفتم خواستگاری ، اون اومد !

? - اگر خدایی ناکرده عیالتان فوت کند شما چه کار می کنید ؟!
الف) اول ناراحت و بعد خوشحال می شوید !
ب) اول خرما و بعد شاباش می دهید !
ج) اول قبرستان و بعد محضر می روید !
د) انشاا... بقای عمر 4 تای دیگر باشه !

? - ملاک شما در انتخاب عیالتان چه بوده است ؟!
الف) املاک پدرش !
ب) دارایی پدرش !
ج) املاک و دارایی پدرش !
د) همه موارد !

? - اگر عیالتان از شما بخواهد که برای کادوی تولدش یک گردنبد طلا بخرید چکار می کنید ؟!
الف) تا بعد از روز تولدش گم و گور می شوید !
ب) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مریضی می زنید !
ج) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن می زنید !
د) آدرس یک بدلی فروشی کار درست را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:55
+1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
خداوندا !!
چی دیدی در سوسک که به او بال دادی ؟؟
نه واقعا ؟؟ سواله برام ..
در من ندیدی در سوسک دیدی؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:19
+7
سحر
سحر
یادش بخیر اون زمانا که دیسکت وجود داشت، کیا مثه من اینکار رو انجام می دادن... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 20:25
+4
maryam
maryam
دختر و پسره داشتن با هم قايم باشک بازی ميکردند ، دختره به پسره ميگه تو چشم بگذار اونوقت من ميرم قايم ميشم ، اگه تونستی منو پيدا کنی بوسم کن ، اگه هم نتونستی منو پيدا کنی من زير راه پله قايم شدم !{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:18
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ