ronak
هستم ،
هستی ،
اون لعنـتی ام هست ..!!
☺SAEED☻
به سلامتی اونایی که واسشون مثلآتیش چهارشنبه سوری بودیم،تو آتیش عشقشون سوختیم تا اونا از رومون بپرن و رد شن !!
ronak
دلم می خواد یه جوری زندگی کنم
که آدمها بهش می گن عجیب
فقط به تو سلام کنـــم
فقط با تو حرف بزنــم
... فقط واسه تو دعا کنــــم
فقط تو چیز یادم بدی
دستم فقط تو دست تو باشه
بجاش تو فقط مال مـن باشی.....!