یافتن پست: #اون

ronak
ronak
هستم ،

هستی ،

اون لعنـتی ام هست ..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:50
+4
امیرحسین
امیرحسین
سلامتی اونایی که موبایلشون واسشون هیچ فرقی با ساعت نداره ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:22
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
سلام بچه ها....یه بازی.....
من یه اسم میگم با آخر اسم قبلی اسم بگین
همه هم بلدین.
1.هر کس تونست باز نشر کنه
2.اگه میخای بازم اسم بگی بزا 5.6 نفر بگن بعدش بگو
3.لایکش یادت نره ها
از مرتضی شروع کنیم
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1390/12/22 - 12:11]
426 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 11:41
+21
-2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتی اونایی که واسشون مثلآتیش چهارشنبه سوری بودیم،تو آتیش عشقشون سوختیم تا اونا از رومون بپرن و رد شن !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 10:34
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اگه قراره فردا من فرطی بمیرم ، باید خنگ باشم دنیارو جدی بگیرم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:26
+2
sasan pool
sasan pool
یکی هست/تو قلبم
که هرشب باسه اون مینویسم اون خوابه
نمی خوام بدونه /واسه اونه که قلب من این همه بی تابه
یک کاغذ یک خودکار/دوباره شده همدم دل دیونه
یک نامه که خیسه/پر از اشک و کسی اون نمی خونه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 09:03
+1
مهسا
مهسا
به سلامتی اونی که نگفت با بقیه فرق داره
ثابت کرد{-5-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 04:51
+4
fowkes
fowkes
داش ساسان بستگیبه خودت داره اما تو مقایسه ماشینایی که گفتی 405 از همه بهتره(از نظر هزینه نگهداری,تو دسترس بودن لوازم یدکی و...) ولی اگه تو قید بنزین و نمیدونم هزینه نگهداری ماشین نیستی اصلا شک نکن و یه ماشین پهن آمریکایی بخر
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 00:11
+3
fowkes
fowkes
واسه شروع پیشنهاد میکنم فیلم v for vendetta رو ببینید
البته دوبلش استثنا بهتر از زبون اصلیشه
خودم تا حالا 200 بار دیدمش
کارگردان فیلم جیمز کک تیگه که قبلا سری ماتربکس و جنگ ستارگان رو ساخته
نویسنگان فیلم هم برادران واچوفسکین که اوناهم نویسندگان ماتریکسن
هوگو ویوینگ(لرد ارلند ارباب حلقه ها) و ناتالی پورتمن هم توی فیلم بازی میکنن
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:52
+4
ronak
ronak
دلم می خواد یه جوری زندگی کنم
که آدمها بهش می گن عجیب
فقط به تو سلام کنـــم
فقط با تو حرف بزنــم
... فقط واسه تو دعا کنــــم
فقط تو چیز یادم بدی
دستم فقط تو دست تو باشه
بجاش تو فقط مال مـن باشی.....!
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 23:08
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ