یافتن پست: #اون

علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
خواستن ت رکه رو اعدام کنن، ازش می پرسن: آخرین حرفت رو بزن.
می گه: لعنت بر پدر و مادر اون کسی که بزنه زیر چهار پایه!
آخرین ویرایش توسط ali_nm282 در [1390/12/21 - 17:12]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 17:12
+4
benyamin
benyamin
یه پشه مشاهده کردم تو اتاق. رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا. اونم قبول کرد و رفت !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:51
+4
benyamin
benyamin
والــدیــــن گـرامـــی‌ ...
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده .. اون اس ام اس از دوست پسرشه .. قلم پاشو میتونید خورد کنید . . .
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:09
+4
Pedram
Pedram
به سلامتی اونایی که می دونی هیچ وقت نمی تونی بهشون زنگ بزنی
ولی بازم دلت نمی یاد شمارشونو از فون بوکت پاک کنی
به سلامتی اونی که بی [!] ولی ناکس نیست.
به سلامتی آسمون که با اون همه ستاره اش یه ذره ادعا نداره
به سلامتی رفیقایی که روز قیامت زمین از سنگینی معرفتشون شکایت داره...
به سلامتی پل عابر پیاده!
که هم مردا از روش رد میشن هم نامردا
و به سلامتی همه خوبانی که اومدن و این متن و خوندن...
همین!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:05
+4
benyamin
benyamin
دیدین بعضیا وقتی می‌شینن رو صندلی چرمی بعد صدا میده یه بار دیگه صداشو در میارن که بگن مال صندلی بوده؟!! فاجعه اونجاست که صداش دیگه در نیاد !{-18-}{-16-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:04
+3
ronak
ronak
سلامتي اونايي که از هر انگشتشون يه هنر ميريزه...
ميرنجونن..
ميسوزونن..
ميشکونن..
له ميکنن .. ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:06
+7
maryam
maryam
اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم !
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 11:47
+3
maryam
maryam
باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :
وظیفم نبود ، لطف کردم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 11:36
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
.سلامتی اون پسری که رفت سربازی تا مرد بشه ولی وقتی برگشت دید اون دختری که میخواست زن شده . . .
سلامتی هرچی مرده . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 09:53
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
جنس مخالف برای رفع هوس های زود گذر نیست برای لذت بردن از با هم بودنه به سلامتی همه اونایی که عشق رو با هوس اشتباه نمیگیرن ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 09:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ