یافتن پست: #اون

reza
reza
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه ...
بیشتر از همه تنهاست ،
اون رو تنها نذارید ...
چون هیچ وقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:23
+3
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
☺سلامتی اونایی که درد دل همه رو گوش میدن
اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن☻
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:19
+9
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
☺کیلو کیلو آلبالو و آناناس و هلو تو یخچال باشه نمیخورین اما یه رانی که میخری گیر میدی به اون تیکه میوه که تهش مونده ؛ دلت میخواد با کلید درش بیاری☻
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:15
+7
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
دیدین تو خیابون دو نفرکه دعوا میکنن مردم دورشون جمع میشن بعد اون دو نفری که داشتن دعوا میکردن میرن ولی مردم 10 دقیقه اونجا وایمیستن به امید اینکه دوباره برگردن دعوا کنن؟؟؟؟؟؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:03
+4
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
☺سه دسته از آدما هستن که کلا خیلی رو مخن

1: اونایی که وقتی داری فیلم میبینی فکر میکنن تو نمیفهمی و هی واست توضیح میدن
2: اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج میزنن به پهلوت
3: از همه بدتر اونایی که وقتی داری با تلفن حرف میزنی هی میپرسن: کیه؟ کیه؟☻
:|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 21:57
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
بعضیارو باید مثل اشغال دور انداخت ...
اما انقدر معرفت دارم که اونارو می بوسمو میذارم کنار ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 21:41
+5
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
ذات ادما قابل تغییر دادن نیست. فقط شاید بتونی خودتو با اونا سازگار کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 20:57
+5
سحر
سحر
شوخی پسرونه
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:46
+7
maryam
maryam
ای کاش دنیا واسه ۱ شب مال من بود....
اون وقت با خوشحالی‌ از دنیام پرتت می‌کردم بیرون!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:30
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
چرا راننده ها زیر بارون دلشون فقط برای زنها می سوزه؟
20 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:03
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ