reza
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه ...
بیشتر از همه تنهاست ،
اون رو تنها نذارید ...
چون هیچ وقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره ... !!!
Mitra Mohebbi
دیدین تو خیابون دو نفرکه دعوا میکنن مردم دورشون جمع میشن بعد اون دو نفری که داشتن دعوا میکردن میرن ولی مردم 10 دقیقه اونجا وایمیستن به امید اینکه دوباره برگردن دعوا کنن؟؟؟؟؟؟!!!
maryam
ای کاش دنیا واسه ۱ شب مال من بود....
اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت میکردم بیرون!