mah3a
☺بعضی از آدما خــــوب نمی بینن
اما بدتر از اون اینه که بعضی دیگه خوبــــــی رو نمی بینن☻
Arman
salam
belakhare u ham umadi
chera s midadam j nemidadi?
reza
هيچكس لياقت اشكهاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شود اگر كسي تو را آنطوركه ميخواهي دوست ندارد به اين معني نيست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد دوست واقعي كسي است كه دستهاي تورابگيردولي قلب تورالمس كند بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي و بداني كه هرگزبه اونخواهي رسيد
maryam
مردها وقتی یه زن بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:
اونایی که بغل میکنن ، اونایی که جاکتشونو میدن و احمقهایی که میگن: منم همینطور!
شاهین
زن به شوهر: میخوام یه حقیقتی رو بهت بگم ، من یه ماه که حاملم !
مرد: خودت از پنجره میپری بیرون یا من بندازمت؟
زن: چرا اونوقت؟
مرد: واسه اینکه منم میخوام یه حقیقتی رو بگم!
زن: چه حقیقتی؟
مرد: من ۴ سال پیش رفتم دکتر کلا سیستمم رو تعطیل کردم.
در اینجا زن میرود و خود را بسیار مسالمت آمیز از پنجربه بیرون پرت میکند
Mitra Mohebbi
از نظر مردها وقتی:
لبخند میزنی یعنی جلفی/ نمیخندی یعنی بد اخلاقی و بیچاره اونی که قراره تو رو تحمل کنه !!!
Behdad
تز نظر زنها وقتی:
به زنی احترام بذاری یا توجه کنی فک نمیکنه مورد لطف قرار گرفته! فکر میکنه اسمون وا شده اون افتاده پایین!
وقتی تحویل نگیری میگن چه مردی ایششششش
تحویل بگیری میگن ما دورمون پره ادمه مزاحم نشو در حالی که از نهایی بد بختی میخاد خود کشی کنه!
بهداد(ع)