یافتن پست: #اون

mah3a
mah3a
☺بعضی از آدما خــــوب نمی بینن
اما بدتر از اون اینه که بعضی دیگه خوبــــــی رو نمی بینن☻
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:34
+14
Arman
Arman
salam
belakhare u ham umadi
chera s midadam j nemidadi?
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:25
+1
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
به سلامتي اونايي كه.. خودشون ثابت ميكنن لياقت داشتن مارو نداشتن...{-37-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:45
+6
reza
reza
هيچكس لياقت اشكهاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شود اگر كسي تو را آنطوركه ميخواهي دوست ندارد به اين معني نيست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد دوست واقعي كسي است كه دستهاي تورابگيردولي قلب تورالمس كند بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي و بداني كه هرگزبه اونخواهي رسيد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:29
+6
maryam
maryam
مردها وقتی‌ یه زن بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:
اونایی که بغل می‌کنن ، اونایی که جاکتشونو میدن و احمق‌هایی‌ که میگن: منم همینطور!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:55
+5
شاهین
شاهین
زن به شوهر: میخوام یه حقیقتی رو بهت بگم ، من یه ماه که حاملم !

مرد: خودت از پنجره میپری بیرون یا من بندازمت؟

زن: چرا اونوقت؟

مرد: واسه اینکه منم میخوام یه حقیقتی رو بگم!

زن: چه حقیقتی؟

مرد: من ۴ سال پیش رفتم دکتر کلا سیستمم رو تعطیل کردم.

در اینجا زن میرود و خود را بسیار مسالمت آمیز از پنجربه بیرون پرت میکند
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:55
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
از نظر مردها وقتی:
لبخند میزنی یعنی جلفی/ نمیخندی یعنی بد اخلاقی و بیچاره اونی که قراره تو رو تحمل کنه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:48
+9
Behdad
Behdad
تز نظر زنها وقتی:
به زنی احترام بذاری یا توجه کنی فک نمیکنه مورد لطف قرار گرفته! فکر میکنه اسمون وا شده اون افتاده پایین!
وقتی تحویل نگیری میگن چه مردی ایششششش
تحویل بگیری میگن ما دورمون پره ادمه مزاحم نشو در حالی که از نهایی بد بختی میخاد خود کشی کنه!

بهداد(ع)
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:45
+6
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
با بوی این سنبل و شب بوها..بوی عید و نم بارون... دلت میخواد عاشق شی....اونم از نوع بکرش.......
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:28
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خداوند به سه طریق به دعاهایت پاسخ میدهد
او میگوید :آری و آنچه میخواهی را به تو می دهد
او میگوید :نه و چیز بهتری به تو می دهد
او می گوید:صبر کن و بهترین را به تو میدهد
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 22:25
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ