یافتن پست: #بد

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 02:18
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
چه کسانی از طب سوزنی میکردند
در اوایل این طب مخصوص امپراطور های کشور پهناور چین بود و کم کم بداخل مردم چین و کشورهای مجاور مثل کره و هند نیز انتقال پیدا کرد اما هم اکنون بر اساس اطلاع رسانی از طریق اینترنت ، فقط در امریکا در سال 2000 میلادی بیش از 20 میلیون نفر از این طب استفاده کرده اند.
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 02:16
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 02:12
+6
xroyal54
xroyal54
کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند

اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو…
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 01:15
+6
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 01:08
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 19:07
+10
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
یه دختره عکس گذاشته بود بالاش نوشته بود..: بدون آرایش چطورم..؟!

.
.
.
.
.
.
دونه دونه آنفرندش کردن..!.!!

شنیده شده در برخی موارد بلاکش هم کردن:d
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 18:54
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گور من
میان
خاطراتی از تو کنده شد
شبی رویاها را
بی‌خیال شو
به واقعیت روی خوش نشان بده
و بیا و
فاتحه‌ای بخوان و
برو! ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 18:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اینجا بس دلم تنگ است !

و هر سازی که می بینم

بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی‌برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان هر کجا

آیا همین رنگ است ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:55
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم تو را میخواهد....!  گــریان شده دلـــــم…. همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز...  پا به زمین می‌کـــوبد… تــــو را میـــخواهد… فقط  “تــــــــــ♥ــــــــو" را !!! ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 17:37
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ