یافتن پست: #بد

nanaz
nanaz
برای انچه که دوستش داری از جان باید بگذری بعد ،می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی...
قول میدهم لام تا کام حرفی نزنم فقط بگذار از دال تا میم بگویم ،بگذار بگویم "دوستت. ارم"دیگر لام تا کام حرفی نمیزنم.
تو مرا نادیده بگیر...ومن بدنم روز به روز کبودتر میشود از بس ...خودم را میزنم به نفهمی...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 01:38
+4
xroyal54
xroyal54
دۅبارס دلم لبریز از ڪـلمات مبهم شد
باز دفتر قلبم را ۅرق میزنم....دلم هۅاےِ نۅشتـטּ میـڪـند......

عالم تنهایـے هم دنیایـےست براےِ خۅدش!! گاهــے بے دلیل میخندےِ ، گاهـے بے حواس چشمانت را میبندےِ ۅ بـﮧ خۅاب میرۅےِ بدۅن اینکـﮧ نگراטּ صداےِ زنگـے باشـے ...
گاهــے هم چند قطرס اشڪ سرد رۅےِ گۅنـﮧ هایت احساس میڪـنـے
دستت را ڪـﮧ رۅےِ گونـﮧ هایت میـڪـشـے آنۅقت میفهمــے خۅدت هم هستــے !!

بعضـے ۅقت ها ڪـﮧ دلم میگیرد ۅ دیگر از هیچ چیز خۅشم نمـے آید،
میرۅم ۅ مۅزیـڪ ملایمــے میگذارم،
مۅهایم را شانـﮧ میزنم؛
ۅ یڪ نۅشیدنــے گرم ...
بعد دستم را رۅےِ شانـﮧ ام میگذارم

آنگاס ،
خۅدم را
پیدا میڪـنم . . ...

/براےِ چند لحظــﮧ / ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 01:10
+6
xroyal54
xroyal54
بعضی ها مستقیم بدون امتحان ....توی جهنم متولد میشن!!

اینچا پر از عدالتی.... کــه اسمـــش بی عدالتی خلق خداســـت!

خدایــــــاااا تــــو قاضی بــاااااش! واینکـــه ...

در جآیی که خورشـید را به قیمتـ شمعی نمیخرند...پروآنه شدن یعنی

تبآهـــــی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 01:02
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

بیزار باش از معشوقه ای که اسم کارهای بدش را آزادی بگذارد ، اسم نگرانی هایت را گیر دادن بگذارد و برای بی تفاوتی هایش اعتماد داشتن به تو را بهانه کند


دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 00:37
+5
xroyal54
xroyal54
یوسف می دانست که تمام درها بسته اند ؛
اما بخاطر خدا و تنها به امید او ،
به سوی درهای بسته دوید
و تمام درهای بسته برایش باز شد ...
...
اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند ؛
تو هم بخاطر خدا و با اعتماد به او ،
به سوی درهای بسته بدو ،
"چون : خــدای تــو و یوســف یکـیــسـت"
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 00:36
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

وقتی کسی می گوید خوبی ؟ !
نگو “ممنون”
نگو “خوبم”
نگو “بهترم”
فقط یک جوری بگو “مرسی” که طرف بداند سئوال احمقانه ای پرسیده !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 00:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جوانی عاشق دختری شد ومیخواست با او ازدواج کند
روزی دختر را به همراه دو دوست دخترش به منزل دعوت کرد
و به مادر گفت میخواهم حدسبزنی که عشق من کدامیک است
بعد از رفتن آنها از مادر پرسید: توانستی دختر مورد علاقه مرا از این سه تا تشخیص بدهی
مادر گفت: بله و مشخصات دختر را بیان کرد . پسر با تعجب پرسید:
مادرم از کجا فهمیدی که این دختر مورد علاقه من است؟

مادر جواب داد:

نمیدانم چرا ازش بدم اومد :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:39
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پســـری که دستشو بدون ترس همه جا دور کمرت حلقه میکنه،
پســری که موقع رد شدن از چراغ قرمز دستتو محکم تر میگیره،
پســـری که smsهاش کوتاه اما پر احساسه،
این پســـــــر،
.
.
.
.
.
.
.
انقدر با این و اون بود که دیگه حرفه ای شده ...
باید قیدشــــــو بزنی احساسی نشــــو الکی ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:38
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه خبــر بد ! فردا شب آرمین 2afm میخواد بره خواستگاری .. اگه نه بشنوه دهنمون سرویسه :| :D
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:13
sahar
sahar
ﺍﺯ bfam ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ

ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﻣﻨﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟

ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ :


ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻭ ﻫﯿﮑﻞ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺑﭽﻪ ﻣﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﺍﺧﻼﻗﺘﻢ ﮐﻪ ﮔﻨﺪِ!!

ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﭼﯿﺰﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﻤﯽ ﻣﻮﻧﻪ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ |:


یعنی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:52
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ