یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره 12سالشم نیست

سوال پرسیده : چجوری بدون عمل لب هامو برجسته کنم؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
منم جواب دادم : اگه با دمپایی ابری خیس محکم بکوبن تو دهنت درست میشی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:41
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


فرقـے نمـے کند !! بگویم و بدانـے ...! یا ... نگویم و بدانـے..! فاصله دورت نمی کند ...!!! در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...! جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.: دلــــــــــــــم


دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 16:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعایت می کنم، روزی بفهمی

گرچه دوری از خدا، اما خدایت با تو نزدیک است

دعایت می کنم، روزی دلت بی کینه باشد، بی حسد

با عشق، بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست

شبانگاهی، تو هم با عشق با نجوا

بخوانی خالق خود را

اذان صبحگاهی، سینه ات را پر کند از نور

ببوسی سجده گاه خالق خود را

دعایت می کنم، روزی خودت را گم کنی

پیدا شوی در او

دو دست خالیت را پرکنی از حاجت و

با او بگویی:

بی تو این معنای بودن، سخت بی معناست...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 02:04
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/06/3 - 01:19]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 01:16
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
با افتخار میخوام گلایه کنم : بنده حقیر ( عبدالرضا شهرابی فراهانی ) نبیره ( میرزا تقی خان فراهانی ) ملقب به ( امیر کبیر ) هستم : از جدم آموخته ام به مردم کشورم خدمت کنم و آموخته ام هرگز چشم امید به تشکر از این مردم هم نداشته باشم : از پدر بزرگم خواستم تا این حرف جدم را تفسیر کند : گفت بعدا خودت متوجه میشوی : از پدر خدابیامورزم هم که پرسیدم همین را گفت :
امروز رفتم به صفحه کاری ام در فیس بوک : دیدم 100 ایرانی بنده را بلوک کرده اند و 200 خارجی لایک ...........
به چه جرمی ؟؟؟ نجات جان مردم کشورم ؟؟؟؟
واقعا ما تا بدین حد غریبه پرست شده ایم ؟؟؟
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خسته شدم .....................................
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/06/3 - 01:09]
3 دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 00:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جای شما خالی‌
غروب را بدون شما دیده ایم
بیماری نیست
دیوانگی هم نیست
ما مبتلا به مرور خاطرات شده ایم
ما از قناعت به تکرار لحظه‌ها رسیده ایم
ما اصالت را در کهنگی عاشقانه ها دیده ایم
ما بیمار نیستیم
دیوانه هم نیستیم
ما مبتلا هستیم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو آشپزی همیشه میتونین با خلاقیت*های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین،
مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماستو خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد :)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پتروس ، فرار میکند !

کبری ، تصمیم نمیگیرد !

دهقان ، فداکاری نمیکند !

پسر شجاع ، ترسو شده است !

لوک ، بدشانسی می آورد !

پلنگ صورتی ، زرد شده است !

میتی کومان ، استعفا داده است !

پروفسور بالتازار ، جعلی مدرک گرفته است !

ای کیو سان ، مدل مو عوض میکند !

رابین هود ، با دزدها رفیق شده است !

پینوکیو ، به فکر جراحی بینی است !

یوگی ، دوستانش را میفروشد !

پـت و مت ، پست وزارت گرفته اند !

دخترک کبریت فروش ، رفته دوبی !

ولی ... ولی چوپان دروغگو ، هنوز "دروغ" میگوید ...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:25
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
فلسفه شمشیر زنی

شمشیر زنی یگانگی دست و شمشیر است :
وقتی این فلسفه حاصل شود حتی یک علف خشک شده هم قادر است یک سلاح کشنده باشد.

شمشیر زن وجود شمشیر را درون روح خود احساس میکند
که اگر شمشیر هم نداشت بتواند با دست خالی دشمن را شکست بدهد .

شمشیر زن باید دست و روح را از شمشیر خالی کند
و در این هنگام شمشیر زن به اوج آرامش میرسد
و پیمان می بندد که کسی را نکشد و به بشریت آرامش ببخشد .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دوست دارم بدانم

فکر و خیالت را به کدامین سو روانه میکنی

وقتیکه من اینجا، دور از تو

با خیال تـــــــو خوشم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 22:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ