یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردین دقیقا همون زمانی که می خوای یواشکی و بی سر صدا راه بری ،
تمام استخون های بدنت شروع می کنن به شکستن !
اعمم از پا ، گردن ، لگن ، قولنــج و ...!!
البته اگر لق بودن سرامیک و موزاییک های زمین رو در نظر نگیریم !!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 22:47
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:17
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻨﯽ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﺪ ﺗﺮ ﺍﺯﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﺁﺵ
ﻧﺬﺭﯼ ﺑﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺗﻮﺵ ﻗﺎﺷﻖ ﻧﺒﺎﺷﻪ ......
ﯾﻨﯽ ﺍﺯ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯿﻢ ﺑﺪ ﺗﺮﻩ !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:15
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دهه ی شصتیا ، دهه ی هفتادیا ، . . . . . وقتشه کدورت ها رو کنار بذاریم ، دست به دست هم بدیم بزنیم دهن این دهه هشتادی ها رو سرویس کن
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:37
+5
saman
saman
دو روز در هفته است که نسبت به آن هرگز نگران نیستم دو روز بدون دغدغه و رها از بیم وهراس. یکی از این روز ها "دیروز" است و روز دیگر "فردا". 
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:32
+3
saman
saman
 عده ای دوست در یک میهمانی شام گرد هم جمع شده بودند. هر یک از آن ها خاطراتی از گذشته تعریف می کردند، یک نفر پرسید"بهترین روز عمرتان کدام روز بوده است؟" زن و شوهری گفتند:" بهترین روز عمر ما روزی بود که با هم آشنا شدیم."زنی گفت:" بهترین روز زندگیم روزی بود که نخستین فرزندم به دنیا آمد." مردی گفت:" روزی که از کارم اخراج شدم بهترین و بدترین روز عمرم بود. آن روز، باعث شد که روی پای خود بایستم و راه تازه ای را شروع کنم  و از آن روز از هر قسمت زندگیم رازی بودم." این گفتگو ادامه داشت تا اینکه به زنی رسید که تا آن هنگام ساکت بود. از او پرسیدند "بهترین روز عمر تو چه روزی بوده است؟" زن گفت:"بهترین روز زندگی من امروز است زیرا امروز روزی است که بیش از همه روز ها برایم ارزشمند تر است. من نمی توانم دیروز را به دست بیاورم آینده هم مال من نیست. اما امروز مال من است. تا آن را هر طوری که می خواهم بگذرانم و از آن جا که امروز تازه است و من هم زنده هستم پس بهترین روز من است و خدا را برای این شکر می کنم."
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین لذتی که توی دنیا هست اینه که بدونی یه نفرخیلی دوست داره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.البته منوکه کسی دوست نداره، درحدتعوری عرض کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:20
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

لبخند زدن خیلی راحت تره
تا بخوای به همه توضیح بدی چرا حالت خوب نیست …


دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:50
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

وقتی که تقدیر من و تو دست ما نیست ، وقتی که فرقی بین نفرین و دعا نیست ، وقتی به لب داری هزار پرسش گنگ ، ولی به گوش تو جواب یک چرا نیست ، دیوانه شو ، دیوانه شو دیوانگی کن ، با ناشناس و آشنا بیگانگی کن ، از خیر این اندیشه بیهوده بگذر ، از سایه این گنبد وارونه بگذر ، جامی بزن آن سان که نشناسی سر از پا ، از خیر و شر این فلک بی دردسر آسوده بگذر .


دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 16:46
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ